קרדיט: רותם דהאן יחזק את קורות השער של קלנסווה (צילום: באדיבות המועדון)

קלנסווה מתחזקת לקראת המפגש עם נוג׳ידאת

הפועל קלנסווה ששבה לחיים אחרי הפסקת פעילות, ונמצאת במקום אחד לפני אחרון בטבלה לא אמרה נואש. במועדון נחושים להשאיר את הקבוצות בליגה, והתחזקו בשני שחקנים השוער רותם דהאן ושליו אביטן הבלם. מחר (שישי) היא תפגוש את נוג׳ידאת אחרי שישה מחזורים ללא ניצחון

קרדיט: רותם דהאן יחזק את קורות השער של קלנסווה (צילום: באדיבות המועדון)

קלנסווה מתחזקת לקראת המפגש עם נוג׳ידאת

[adrotate group="4"]

מועדון הכדורגל הפועל קלנסווה מייצר הרבה מענין עוד מהעונה הקודמת שהקבוצה עשתה הכל כדי להעפיל לליגה א׳, אך אחרי ההעפלה הקבוצה התקשתה להשתלב בליגה , נקלעה לחובות כלכליים, שחררה שחקנים וקיבלה הודעה על הפסקת פעילות. יחד עם זאת הקבוצה לא זוכה לתמיכה של עיריית קלנסווה דבר שמקשה על הישרדותה.

לפני מס׳ מחזורים הקבוצה שבה לפעילות, אך במועדון הבינו שהקבוצה צפויה להיקלע למאבקי תחתית לא פשוטים. מרבית השחקנים הבכירים שהיו בקבוצה שוחררו ובקלנסווה מנסים לעשות הכל כדי להישאר בליגה כאשר עוד לפני הפסקת הפעילות ועד כה הקבוצה כבר שישה מחזורים ללא ניצחון ושקועה עמוק בתחתית הטבלה במקום אחד לפני אחרון.

מחר (שישי) במסגרת המחזור ה-19 בליגה א׳ צפון הקבוצה צפויה לפגוש את מכבי אחמד נוג׳ידאת. מי שגם עלתה רק העונה לליגה א׳ צפון ובכל זאת עושה עונה טובה מבחינתה שהיא ממוקמת במקום ה-8 בטבלה. בנוג׳ידאת חולמים לסיים כמה שיותר גבוה בטבלה, כל מקום יהיה הצלחה מבחינתם.

לקראת המפגש המסקרן הפועל קלנסווה ביצעה חיזוק כפול בדמותם של הבלם שליו אביטן והשוער הצעיר רותם דהאן , שניהם מגיעים מהמחוז הדרומי במטרה לעזור לקלנסווה להישאר בליגה. כאשר נעשה פנייה לשחקנים נוספים.

על כר הדשא נוג׳ידאת בבית עדיפה על קלנסווה שתנסה בכל מחיר לקחת שלוש נקודות ולעלות מחדש על מסלול הניצחונות, בשלב הזה עבור קלנסווה כל נקודות חשובה. נוג׳ידאת מגיעה במומנטום נהדר אחרי שלושה מחזורים לא הפסד (2תוצאות תיקו וניצחון אחד) והיא תעשה הכל כדי להשאיר את הנקודות בבית.

המשחק יערך מחר (שישי) במגרש של בועיינה נוג׳ידאת בשעה 13:30

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן