ניצחון קליל: בני שפרעם גברה על הפועל קלנסווה 0-5

אחרי ההפסד במחזור הקודם לצעירי טייבה, שפרעם חזרה למסלול הניצחונות על חשבונה של הפועל קלנסווה שממשיכה לשקוע בתחתית הטבלה

ניצחון קליל: בני שפרעם גברה על הפועל קלנסווה 0-5

[adrotate group="4"]

בני שפרעם רק עלתה העונה לליגה א׳ צפון והיא אחת הקבוצות האיכותיות ביותר שיש לנו בליגה, היא מציגה הרבה חיבור על המגרש יכולת טובה וגם התוצאות לא איחרו לבוא. מנגד, הפועל קלנסווה שגם עלתה העונה לליגה א׳ צפון תקשתה להשתלב בליגה, נקלעה למצב כלכלי לא טוב ונאלצה לשחרר שחקנים. בנוסף לכך היא גם קיבלה צו על הפסקת פעילות, ורק לאחרונה שבה לליגה.

במחזור הקודם, שפרעם מעדה מול צעירי טייבה ורצתה להחזיר את המומנטום החיובי. קלנסווה זו הייתה הזדמנות מצויינת עבורה. כי על כר הדשא ראינו קבוצה אחת בלבד וזו בני שפרעם.

אמיר אבו ניל היה זה שהעלה את שפרעם ליתרון במחצית הראשונה (33), שבע דקות לאחר מכן מואמן קדר הכפיל את ההיתרון , בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עלי חטיב כבש את השלישי ושלח את קלנסווה עם הרבה חומר למחשבה להפסקה.

במחצית השנייה המגמה נמשכה, קלנסווה לא תפקדה ונעלמה לגמרי מה שאפשר למוחמד פוקרא להצטרף לחגיגה (51) עם השער הרביעי במשחק בדקה ה-60 על חטיב סגר צמד וגם קבע את תוצאת המשחק.

אחרי משחק פנטסטי בני שפרעם חוזרת למסלול הניצחונות ולוקחת שלוש נקודות יוקרתיות כשהיא ממוקמת במקום השני והמכובדת בטבלה. קלנסווה לעומתה נמצאת במצב לא טוב וממשיכה להתרסק בתחתית הטבלה עם שלושה הפסדים רצופים מאז ששב לפעילות כשהיא ממוקמת במקום ה-15 והלפני אחרון בטבלה.

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן