מהפך מושלם: דימונה גברה 3-5 על בקעת הירדן

אחרי שני הפסדים רצופים, קריאות לפט את המאמן ואכזבה מהיכולת של הקבוצה. דימונה העניקה מעט חמצן לאוהדים עם ניצחון ביתי נהדר על בקעת הירדן וזאת אחרי שנקלעה לפיגור כפול

מהפך מושלם: דימונה גברה 3-5 על בקעת הירדן

[adrotate group="4"]

במ.ס דימונה ציפו שהעונה הנוכחית תתנהל אחרת וחלמו על עליית ליגה. הקבוצה שהושקעה במיליונים התקשתה לייצר רצף של ניצחונות ולשמור על יציבות.האוהדים לא היו מרוצים מהיכולת ומהמיקום בטבלה ביחס למטרה שנקבעה, וקראו לפטר את המאמנים ולעשות שינוי.

אתמול (שישי) במשחק ביתי נהדר, דימונה אומנם נקלעה לפיגור כפול בתחילת המשחק, אבל גם ידעה להראות הרבה אופי ולחזור ממנו.

המשחק נפתח בקצב מהיר מה שאפשר לאורחת מבקעת הירדן לעלות ליתרון כבר בדקה ה-10 משער של לני טייב, שש דקות לאחר מכן יאן בנבניסטי הכניס ללחץ את אנשי דימונה לאחר שהכפיל את ההיתרון של הבקעה שנחשבת להפתעת העונה.

דימונה ירדה להפסקת המחצית כשהיא בפיגור כפול, אבל ידעה להראות הרבה אופי בחלק השני ולחזור בצורה מצוינת למשחק. צמד שערים של גיל חדד הגולר של דימונה תוך ארבע דקות בלבד מפתיחת המחצית (45,49) העניק שוויון נהדר לדימונה.

אבל גם בקעת הירדן העיקשת לא וויתרה, והצליחה שוב לעלות ליתרון בדקה ה-65 משער של אבי פרטוש, אבל לדימונה היו תוכניות להשאיר את הנקודות בבית. צמד נוסף של עמית מור (71,73) ושער נוסף של דניאל איבגי על סף סיום התשעים העניקו לדימונה שלוש נקודות יוקרתיות במשחק עיקש רווי שערים ומהפכים.

לסיכום: בקעת הירדן היא ללא ספק הפתעת העונה, עד ערב לפני המחזור היא גם הייתה ממוקמת לפני דימונה בטבלה וזאת לאחר שבנו שם קבוצה צנועה בתקציב מצומצמם ובכל זאת היא מצליחה לעשות עונה נהדרת מבחינתה עד כה, לדימונה יש הרבה מה ללמוד מהבקעה.

מנגד, החבורה של רומן זולו הראתה הרבה אופי על המגרש, וזאת אחרי שני הפסדים רצופים וזהו ניצחון חשוב עבור דימונה שידעה שזו ההזדמנות האחרונה שלה להיכנס לפלייאוף. אך דימונה תהיה חייבת להסיק מסקנות מהמשחק הזה, מדוע היא נקלעה לפיגור כפול מהיר מאוד, ולמרות המיקום המפתיע של הבקעה בטבלה יש הבדלי רמות ברורים בין שתי הקבוצות ודימונה לא יכולה להרשות לעצמה להתקשות מול קבוצה כזאת, בטח לא בעונה שמדברים על פלייאוף ועלייה.

 

Subscribe
Notify of
1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments

תיקון קטן בהפסקה התוצאה הייתה 2-1 ולא 2-0

1
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן