תחזית המחזור ה-18 בליגה א׳ דרום

המחזור הקרוב בליגה א׳ דרום צפוי לספק לנו כמה מפגשים מסקרנים. כפר שלם תארח את הרצליה לקרב צמרת, הפועל הרצליה תארח את כסייפה שמגיעה במומנטום נהדר, דימונה תנסה להתאושש מרצף ההפסדים על חשבונה של בקעת הירדן. לירן ביטון בתחזית ליגה א׳ דרום

תחזית המחזור ה-18 בליגה א׳ דרום

[adrotate group="4"]

 

הפועל כפר שלם-מכבי הרצליה

הפועל כפר שלם מהמקום השני בטבלה, תארח את מכבי הרצליה מוליכת טבלת ליגה א׳ דרום. מצד אחד החבורה של נועם שוהם, קבוצה איכותית מאוד שצירפה לשורותיה השבוע את טל איילה וזהו חיזוק נהדר עבורה. היא מגיעה במומנטום נהדר של חמישה מחזורים ללא הפסד. מנגד, החבורה של אלעד בראון שנמצאת בעונה אדירה, עם מלך השערים של הליגה עידו אקסברד. הרצליה תרצה להמשיך את רצף הניצחונות , אבל כפר שלם והרצליה יפרדו בתיקו

מכבי שעריים – בית"ר ת"א/בת ים

לאט לאט שעריים החלה לרדת לתחתית הטבלה והצטרפה לבית״ר ת״א שכבר נמצאת שם. והאמת הכתובת הייתה כתובה על הקיר, משהו לא עבד בשעריים מפתיחת העונה ואנשי שעריים יהיו חייבים להתעורר כדי להימנע מירידת ליגה. בית״ר ת״א היורדת לליגה א׳ במסע הישרדותי מפתיחת העונה ומצפה לנו קרב תחתית לוהט. לדעתי מכבי שעריים תנצח.

שמשון ת"א – הפועל מרמורק

לצד חזרתו של חנן עדני היו״ר האגדי של הפועל מרמורק, היא תפגוש את שמשון ת״א למשחק מעניין. שמשון ת״א מדשדשת בליגה ורק למזלה היא לא נמצאת בחלק התחתון, אבל אנחנו בשיא העונה ובשמשון ת״ חייבים להתעורר כי הקבוצה מגיעה למשחק מול מרמורק אחרי 6 מחזורים ללא ניצחון. מנגד, הקבוצה מרחובות תחת הובלתו של ויקטור גניש, אומנם לא מתמודדת על ירידה אבל בכל זאת בכל שנה במרמורק שואפים לסיים כמה שיותר גבוה בטבלה. ניצחון למרמורק.

מ.ס דימונה – הפועל בקעת הירדן

לרומן זולו ולחבורה מדימונה יש הזדמנות אולי אחרונה להתחיל להיצמד לפלייאוף העליון, ומצפה לה משוכה לא פשוטה בדמות בקעת הירדן שהיא לגמרי בעונה נהדרת מבחינתה. דימונה תרצה להתאושש בבית אחרי שני הפסדים רצופים. בקעת הירדן תעשה לה חיים קשים והם יפרדו בתיקו.

עירוני מודיעין – עירוני אשדוד

חיים לוי ללא ספק הביא איתו רוח חדשה למודיעין, שתפגוש את עירוני אשדוד שמגיעה אחרי הפסד במחזור הקודם. באשדוד מבינים שהקבוצה מדשדשת ושמצבה לא טובה, ושהיא חייבת לקחת נקודות במשחק הזה. מודיעין מצידה תרצה להמשיך את המומנטום החיובי. ניצחון לחיים לוי ומודיעין.

שמשון כפר קאסם – בני אילת

כפר קאסם שבמחזורים הראשונים בילתה במקום האחרון בטבלה התחילה לנשום קצת, אבל זה עדין רחוק מלהיות מספיק , ולמזלה החיזוקים הנהדרים שהיא עשתה לאחרונה עזרו לה להתרומם אבל יש עוד הרבה עבודה כדי להישאר בליגה. מנגד, אילת מגיעה אחרי ניצחון מרשים על הפועל הרצליה ובמצב רוח מרומם , והם ירצנו לנסות לחבר ניצחון נוסף. אני צופה ניצחון לכפר קאסם.

הפועל הרצליה – עירוני כסייפה

הפועל הרצליה שנמצאת בעונה אדירה, מגיעה למפגש עם כסייפה אחרי הפסד במחזור הקודם לאילת, והחבורה של ארז בנודיס תרצה לחזור למסלול הניצחונות. גם כסייפה מצידה מגיעה במצב רוח מרומם, אחרי ניצחון נהדר על מכבי יבנה. וללא ספק מצפה לנו מפגש מסקרן. כסייפה לא תעשה להרצליה חיים קלים, אבל אני צופה ניצחון להרצליה.

מכבי יבנה – ירמיהו חולון

מכבי יבנה תנסה להתאושש מההפסד לכסייפה על חשבונם של הסגולים שמצידם מגיעים גם אחרי הפסד. יבנה צירפה לשורותיה היום את דניאל אגמי במטרה לחזק את החלק ההתקפי, משהו שיבנה חייבת לעשות. חולון תנסה אף היא לקחת נקודות מול יבנה, שלדעתי תשוב למסלול הניצחונות.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן