מאמן המחזור ה-17 בליגה א׳ צפון: חנא פרהוד

מי ששיחק בעבר בשורות טייבה, חזר לקבוצה הפעם לעמדת המאמן וזאת אחרי שיירה של מאמן שהתחלפו לאורך העונה. על הקווים בכורה מרשימה לפרהוד, שהוביל את טייבה לניצחון על שפרעם זאת אחרי ארבעה מחזורים ללא ניצחון

מאמן המחזור ה-17 בליגה א׳ צפון: חנא פרהוד

[adrotate group="4"]

צעירי טייבה פתחה את העונה הנוכחית בצורה מדשדשת, היו למועדון הרבה ציפיות להמשיך את המומנטום החיובי מהעונה הקודמת , אך הדברים לא התחברו כפי שהיה מצופה מהקבוצה. מי שפתח את העונה על הקווים היה יגאל אנטבי שהמשיך לעונה נוספת, אחריו הגיע מוטי איווניר כמנהל מקצועי ועל הקווים עמד אסף בוסקילה, השניים סיימו את דרכם ופינו את מקומם לאמיר כהן, שבחר לעזוב אחרי מחזור אחד בלבד, אחריו גם איסמעיל עמאר החליט לעזוב.

במועדון חיפשו מאמן שיוכל להוביל את הקבוצה להמשך העונה, מאמן שיהיה מחובר למקום כדי למנוע עזיבה נוספת.המאמן המנוסה חנא פרהוד התאים לטייבה כמו כפפה ליד. פרהוד, שיחק בעבר במדי טייבה והפעם הוא חוזר למועדון לעמדת המאמן. במחזור האחרון הוא ערך בכורה על הקווים, בכורה שהסתיימה כמוצלחת. הוא הצליח לייצב את השורות והוביל את טייבה לניצחון על בני שפרעם, ניצחון שהעניק מעט אוויר לאנשים המועדון אחרי ארבעה הפסדים רצופים.

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן