השאירה את הנקודות בבית: אילת גברה על הרצליה 1-2

המחזור ה-17 בליגה א׳ דרום הפגיש בין אילת שמדשדשת בליגה, לבין הפועל הרצליה מהמקום השני. בסיום תשעים דקות אילת הראתה הרבה אופי, הצליחה לגבור על הרצליה החזקה והשאירה את הנקודות בבית

השאירה את הנקודות בבית: אילת גברה על הרצליה 1-2

[adrotate group="4"]

חגיגה אלתית הייתה על המגרש בעיר הדרומית ביום שישי האחרון, וזאת לאחר שהקבוצה המקומית שמתמודדת על הישארות בליגה, גברה על הפועל הרצליה מהמקום השני בטבלה, אחת מהקבוצות החזקות בליגה.

אילת שידועה כקבוצה ביתית מאוד , פתחה טוב את המשחק אל מול הסגל האיכותית מאוד של ארז בנודיס שנמצאים בעונה נפלאה. על כר הדשא ראינו כדורגל איכותי מאוד אך במחצית הראשונה הקבוצות התקשו לפרוץ את ההגנות. המשחק היה שקול ברובו ללא מצבים קורצים והוא הסתיים בתיקו מאופס.

בחלק השני הרצליה פתחה נהדר והייתה זו ששלטה במשחק, אך גיל פחימה שנכנס 6 דקות לפני כן כמחליף ניצל מתפרצת נהדרת של המקומיים כדי לעלות את אילת ליתרון 0-1 חילוף מנצח של שבתאי טסל. תשע דקות לסיום  דניאל אלימלך הכפיל את התוצאה.

על סף סיום תשעים הדקות שופט המשחק העניק פנדל לאורחת מהרצליה, אסי גומה הצליח לצמק מהנקודה הלבנה אבל הפעם זה לא הספיק לקבוצתו מול האילתים שהצליחו להשאיר את הנקודות בבית.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן