ניצחון של אופי: כסייפה גברה על יבנה 1-2

המחזור ה-17 בליגה א׳ דרום הפגיש בין עירוני כסייפה מתחתית הטבלה למכבי יבנה שחולמת על עליית ליגה. עדנאן אבו פול העלה את כסייפה ליתרון במחצית הראשונה, משה פרץ הכפיל במחצית השנייה. עידו שרון הצליח לצמק לקראת הסיום אבל זה לא הספיק לקבוצתו

ניצחון של אופי: כסייפה גברה על יבנה 1-2

[adrotate group="4"]

המחזור ה-17 בליגה א׳ דרום הפגיש בין מכבי יבנה לעירוני כסייפה, על הנייר זו הייתה אמורה להיות משוכה פשוטה עבור מכבי יבנה שבנתה את אחת מהקבוצות האיכותיות בליגה, אך כסייפה הציגה הרבה אופי והצליחה לגבור על יבנה שרושמת הפסד לראשונה מזה כחודש.

ביבנה רצו לנצל את ההפסד של הפועל הרצליה באילת, כדי לעלות בטבלה איך לעירוני כסייפה היו תוכניות אחרות. כבר בפתיחה ראינו שליטה של עירוני כסייפה , שחיפשה לעלות ליתרון מהיר והוא הגיע בדקה ה-15 משער של עדנאן אבו פול. כסייפה הציגה יכולת טובה והצליחה לשמור על ההיתרון עד למחצית השנייה.

במחצית השנייה המגמה נמשכה, יבנה התעוררה מעט אבל זה לא היה מספיק. כבר בפתיחת המחצית משה פרץ הכפיל את התוצאה עבור סייפה, המשיכה להציג יכולת טובה ואף הייתה יכול להגדיל את התוצאה. במהלך המחצית השנייה עידו שרון צימק, יבנה רצתה להשוות אבל היכולת לא הספיקה לה מול החבורה של דורון ממן שהציגה הרבה אופי ולקחה שלוש נקודות מול אחת הקבוצות החזקות בליגה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן