קרדיט: אוהדי מלאכי תומכים בקבוצה כל הדרך עד לעליית ליגה (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק של המועדון)

בדרך לליגה א׳ עוצרים בשגב שלום

קריית מלאכי ממשיכה להוכיח שהיא הקבוצה הכי אטרקטיבית בליגה ב׳ דרום ב׳, כאשר היא מסיימת את המחזור האחרון עם ניצחון נהדר של 0-4 על שגב שלום. הכתומים ממשיכים לאייש את צמרת הטבלה עם 51 נקודות בקופה כאשר הם פותחים פער של 7 נקודות מנורדיה השנייה

קרדיט: אוהדי מלאכי תומכים בקבוצה כל הדרך עד לעליית ליגה (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק של המועדון)

בדרך לליגה א׳ עוצרים בשגב שלום

[adrotate group="4"]

ליגה ב׳ דרום ב׳ היא אחת הליגות הקשות ביותר בליגות הנמוכות, ובכל עונה מחדש היא מספקת לנו מאבקים מסקרנים בעיקר בקרב הקבוצות שרוצות להתמודד על עליית ליגה. גם העונה הקבוצה האטרקטיבית ביותר היא קריית מלאכי ללא הפסדים עד כה, שבכל מחזור מחדש היא מוכיחה לנו שאחרי שנים של מאבק היא ראויה לעלות ליגה ולהצטרף לליגה א׳ דרום ויש לה הרבה מה לתת שם, בעיקר קהל אוהדים תומך שהוא חלק בלתי נפרד מההצלחה של המועדון.

אתמול (שישי) הקבוצה פגשה את מ.ס שגב שלום , וראינו קבוצה אחת על המגרש וקוראים לה קריית מלאכי. היא הציגה הרבה חיבור, כדורגל אטרקטיבי וגם השערים לא איחרו לבוא.

אחרי 15 דקות של כדורגל והנעת כדור טובה, מלאכי עלתה ליתרון משער נהדר של מושיקו אביטן שפרץ את הסכר, שער ההיתרון החזיק עד סיום המחצית הראשונה.

בחלק השני של המשחק מלאכי הייתה אטרקטיבית יותר, והצליחה לכבוש עוד שלושה שערים נוספים. ירין מכלוף הגולר של הקבוצה כבש צמד (47,65), וליאור היילה סגר עניין (70) עם הרביעי במשחק.

הניצחון הנהדר על שגב שלום מקרב את מלאכי צעד נוסף בדרך לעליית ליגה, כשהיא ממשיכה בצמרת הטבלה עם 51 נקודות בקופה, פער של 7 נקודות מהשנייה בטבלה נורדיה, שרשמה הפסד במחזור האחרון ואפשר למלאכי להגדיל את הפער.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן