קרדיט: צילום באדיבות עמוד הפייסבוק צעירי טייבה

ממשיכה להתרסק: רעננה גברה 0-3 על טייבה

צעירי טייבה הקבוצה מליגה א׳ צפון שהצהירה בפתיחת העונה על עליית ליגה ונפרדה כבר מארבעה מאמנים, רושמת הפסד מאכזב הפעם מול הפועל רעננה ממשיכה להתרסק ומתרחק מהמקום שמוביל לפלייאוף או לעליית ליגה

קרדיט: צילום באדיבות עמוד הפייסבוק צעירי טייבה

ממשיכה להתרסק: רעננה גברה 0-3 על טייבה

[adrotate group="4"]

צעירי טייבה פתחה את העונה הנוכחית בקול תרועה רמה, החתימה סוללה של שחקנים מובילים והצהירה על עליית ליגה, אך הדברים לא התחברו כפי שתכננו במועדון ומצבה של הקבוצה בכי רע.

מרבית השחקנים המובילים שחתמו בקבוצה עזבו את המועדון, ארבעה מאמנים עמדו על הקווים ועזבו את הקבוצה שנמצאת גם בבעיות כלכליות, כך שחלום העלייה הולך ומתרחק ממנה.

במחזור האחרון שפתח את הסיבוב השני, טייבה פגשה את הפועל רעננה אחת מהקבוצות שגם נבנו במטרה לעלות ליגה. אך נראה שהבעיות בטייבה השפיעו על הקבוצה שהציגה יכולת מאכזבת מאוד וגם ספגה 3 שערים.

תוך 7 דקות בלבד אליאור סיידר הגולר של רעננה העלה את קבוצתו ליתרון 0-1, סהר ברמי הכפיל על סף הירידה למחצית ויונתן פרבר סגר עניין על סף התשעים.

טייבה ממשיכה להתרסק ופותחת את הסיבוב השני ברגל שמאל עם הפסד לרעננה, זהו ההפסד הרביעי ברציפות של הקבוצה שחולמת על עליית ליגה כשכעת היא במקום ה-7 בטבלה עם 22 נקודות בלבד.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן