קרדיט: מדוע רומן זולו ממשיך לקבל קרדיט?

אין שום חדש: מ.ס דימונה רשמה הפסד 1-2 מאכזב לעירוני אשדוד

מ.ס דימונה שביתה הוא כבר מזמן לא מבצרה, רשמה הפסד מאכזב בפתיחת הסיבוב השני לעירוני אשדוד שחגגה באיצטדיון בדימונה. רומן זולו המאמן ספג בסיום קריאות ״תתפטר״ אחד מאוהדי דימונה מסר: ״כל שנה אותו סיפור, מפזרים מלא כסף ויש קבוצה שאפילו לא תגיע לפלייאוף בושה, זה הזמן להחליף מאמן״

קרדיט: מדוע רומן זולו ממשיך לקבל קרדיט?

אין שום חדש: מ.ס דימונה רשמה הפסד 1-2 מאכזב לעירוני אשדוד

[adrotate group="4"]

מ.ס דימונה בנתה העונה את אחת מהקבוצות החזקות בליגה, אם לא החזקה ביותר על הנייר כמובן. עיריית דימונה נתנה צ׳ק פתוח למאמן רומן זולו להחתים את כל מי שראה לנכון, ומעבר לכך בכל פעם שהיה צורך בחיזוק הקבוצה החתימה שחקנים נוספים וכך שוב נראתה טיילת של שחקנים באיצטדיון המקומי. בדימונה דיברו על עליית ליגה , אך בינתיים נראה שרצונות לחוד ותוצאות לחוד.

העונה בניגוד לעונה הקודמת, הליגה שוויונית ומרבית הקבוצות נבנו בתקציבים נמוכים מאוד. כך שהיה מצופה ממ.ס דימונה לדרוס את הליגה כל הדרך עד לליגה הלאומית כפי שהצהירו במועדון ולשם כך גם הביאו את זולו.

במחזור האחרון שפתח את הסיבוב השני, מ.ס דימונה רשמה הפסד ביתי מאכזב לעירוני אשדוד שהתחזקה לאחרונה ואין ספק שזה השתלם לה. יובל שחורי העלה את אשדוד ליתרון 0-1 אחרי עשרים דקות בלבד, אליעזר יוסף הכפיל חמש דקות לסיום התשעים. עמוק בתוך תוספת הזמן עמית מור צימק אבל זה לא הספיק לקבוצתו מול הצהובים שחגגו באיצטדיון הדימונאי.

בעבר מ.ס דימונה הייתה נחשב לאחת הקבוצות הביתיות בליגות הנמוכות, אך נראה שגם מעט מהקסם שהיה לה בשנים האחרונות אבד. כל מה שאנחנו רואים במ.ס דימונה העונה זה אולי מאמן שבא לעבוד בניגוד למאמנים אחרים ומאוד רוצה להוביל קבוצת לעליית ליגה, אך החוסר ניסיון שלו כמאמן (רזומה מצומצם מאוד) והחוסר היכרות שלו עם ליגה א׳ דרום באו לידי ביטוי.

בסופו של דבר קיבלנו אסופה של שחקנים שחלקם עשו דברים יפים בקבוצות אחרות בעבר, אבל יחד התלכיד הזה לא ממש התחבר. אם נודה על האמת, בטח לא כפי שהיה מצופה ממנה והייתה למאמן אפשרות להחתים את כל מי שרק רצה.

צריך להגיד את האמת משהו במ.ס דימונה פשוט לא עובד, וככה לא נראית קבוצה שמתמודדת על עליית ליגה. לא ביכולת לא באנרגיה ובטח לא בהתנהלות. מפתיחת העונה ובתום סיבוב ראשון כל מה שראינו מדימונה זו קבוצה אנמית מאוד, שלא מצליחה להשתלב מספיק בליגה קבוצה ללא מחץ עם סגנון משחק מהוסס מאוד וקבוצה חסרת ביטחון. מרבית השחקנים הם שכירי חרב שסביר להניח יעזבו בסיום העונה את המועדון , ושנה אחר שנה בדימונה מחליפים את השלד ועד שהוא מעט מצליח להתחבר כבר נגמרת העונה. כמו תמיד אותו פזמון חוזר ואין חדש תחת דימונה.

דימונה נתפסה כקבוצת ״תיקו״ טיפוסית והחוסר במחץ מנע ממנה לרשום ניצחונות במשחקים שעם סגל כזה היא הייתה יכולה לעשות תוצאות אחרות. זוהי שנת בחירות בדימונה, ובקבוצה שמתוקצבת במילוני שקלים מכספי משלם המיסים ובתקציב הכי גדול בליגה משהו לא עובד. לפני עונה אחת בלבד הקבוצה התמודדה על ירידת ליגה עם התקציב הכי גדול בליגה. במועדון תמכו במאמן רונן ווינשטיין שספג ביקורות קשות, ולאחר מכן הבינו שהם עשו טעות שכמעט עלתה לה בירידת ליגה.

בסיום המשחק המאמן רומן זולו ספג קריאות ״תתפטר״ ומעט האוהדים שמגיעים למגרש לא חסכו ממנו ביקורות קשות. אם הדברים לא עובדים על הנהלת דימונה לעשות חושבים וללמוד מטעויות עבר. גם ראש העיר בני ביטון שמעורב מאוד בניהול הקבוצה יודע טוב מאוד שאחרי ההצהרות הגדולות על תקציב עתק ומסע לעליית ליגה, אם דימונה תתרסק גם העונה זה יעלה לו בקולות בקלפי.

אחד מאוהדי דימונה מסר: ״כל שנה אותו סיפור, מפזרים מלא כסף ויש קבוצה שאפילו לא תגיע לפלייאוף בושה אין מילה אחרת, זה הזמן להחליף להחליף את המאמן ויפה שעה אחת קודם, הוא קיבל כל מה שהוא רצה והקבוצה חלשה מאוד״

מקורב למועדון אמר: ״ אנשים לא מבינים דבר אחד, הבעיה היא לא בשחקן או מאמן כזה או אחר, הבעיה היא מהשורש של הניהול של הקבוצה אם דברים לא ישתנו שם בכל עונה מחדש אנחנו נמשיך לפזר כספים על קבוצה כושלת ובינונית.״

נכון לעכשיו, פתיחת הסיבוב השני דימונה נמצאת במקום ה-6 בטבלה עם 25 נקודות בלבד, מחוץ לפלייאוף ורחוק מהמקום שמוביל לעליית ליגה או מהתמודדות עליה. כשחולפות על פניה בטבלה קבוצות כמו הפועל הרצליה שעושה חיל , מכבי הרצליה ואפילו בקעת הירדן שנבנו בתקציבים הרבה יותר נמוכים משל דימונה שתנסה את מזלה מול מכבי הרצליה החזקה בחוץ במחזור הבא.

 

 

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן