תבוסה כואבת: הפועל הרצליה גברה 0-5 על מרמורק

אחרי עזיבתו של המאמן דוד מרטן, והגעתו של ויקטור גניש לקבוצה יחד עם האופציה לשחרר מס׳ שחקנים, הקבוצה מרחובות רשמה הפסד מאכזב לאחר שספגה חמישה שערים ממוליכת הטבלה הפועל הרצליה

תבוסה כואבת: הפועל הרצליה גברה 0-5 על מרמורק

[adrotate group="4"]

הפועל הרצליה עברה העונה למחוז הדרומי בהמשך הובלתו של המאמן המנוסה ארז בנודיס, והיא יכולה להיות מרוצה מהסיבוב הראשון שלה כשהיא מוליכת הטבלה של הליגה בתקציב בינוני וללא שמות גדולים.

הרצליה פגשה במחזור האחרון את הפועל מרמורק, אחת מהקבוצות שהיו יציבות בעבר בליגה א׳, אך העונה התחילו בעיות כלכליות שהובילו לרצון של שחקנים לקיים שביתות ואף לבקש שחרור, כאשר לאחר מכן הגיע עזיבתו של דוד מרטן ומי שתפס את מקומו הוא המאמן ויקטור גניש בשבוע האחרון.

למרות המצב המאכזב, מס׳ אוהדים מרמורק עשו את דרכם להרצליה כדי לתמוך ברגעיה הקשים, אך נאלצו לתפוס בתבוסה כואבת  לאחר שמרמורק ספגה 5 שערים.

על המגרש הייתה קבוצה אחת וקוראים לה הפועל הרצליה, ונראה שהבעיות עשו את שלהן במרמורק כך שהקבוצה התקשתה אל מול מוליכת הטבלה.

ירין מוגרבי היה זה שהעלה את הרצליה ליתרון 0-1 כבר בדקה ה-20. לא עברה רבע שעה  וזיו שלימק הכפיל והוריד את קבוצתו למחצית ביתרון כפול.

במחצית השנייה המגמה נמשכה, ירין מוגברי סגר צמד (59), עשר דקות לאחר מכן תמיר חיימוביץ׳ הצטרף לחגיגה עם השער הרביעי במשחק, ורוסלן קוזניצוב סגר עניין בדקה התשעים עם השער החמישי.

הפועל הרצליה סוגרת סיבוב ראשון מוצלח במקום הראשון בטבלה עם פער של 2 נקודות מהשנייה הרצליה ואם תמשיך במגמה היא תהיה אחת מהמועמדות המובהקות לעליית ליגה. מנגד, מרמורק במקום השביעי עם 23 נקודות אך בעקבות המצב הקבוצה תצטרך לעשות הכל כדי לשמור על יציבות על מנת להימנע ממאבקי תחתית.

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן