סיכום המחזור ה-14: רעננה חזרה לנצח,

אנחנו מתקרבים לסיום הסיבוב הראשון בליגה א׳ צפון, כאשר המחזור ששוחק היום סיפק לנו מס׳ תוצאות מעניינות , מהפכים ושערים. רעננה גברה על רעננה גברה על טמרה, באקה אתא/ביאליק נפרדו בתיקו, זלפה ניצחה את מגדל העמק וטירה גברה על טייבה

סיכום המחזור ה-14: רעננה חזרה לנצח,

[adrotate group="4"]

מכבי טמרה- הפועל רעננה 1-0

שער אחד קטן גדול של יובל טיטלמן , רבע שעה לסיום התשעים העניק לקבוצתו של עידן בראון שלוש נקודות חשובות והחזיר אותה למסלול הניצחון. רעננה ביצעה השבוע כמה חיזוקים חשובים להמשך הדרך ותצטרך להמשיך את המומנוטום גם במחזורים הבאים.

אתא/ ביאליק- הפועל באקה אל גרבייה 1-1

משחק שקול מאוד בין שתי קבוצות שרצו לרשום ניצחון. אחרי מחצית נטולת שערים מוחמד קעדאן העלה את באקה ליתרון , חמש דקות לאחר מכן מיכאל אשכנזי כבש שער שוויון שנשמר על לסיום, ושתי הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות.

בני זלפה- הפועל מגדל העמק 1-3

ניצחון נהדר לזלפה על חשבונה של מגדל העמק משערים של ראבאל דהאמשה וצמד פיראס גנאים. מגדל העמק הצליחה לצמק רק לקראת הסיום משער של עמית זמרחי אבל זה לא הספיק לה כדי לרשום ניצחון ולהמשיך את המומנטום החיובי מהמחזור הקודם מול כפר כנא.

איחוד בני שפרעם- הפועל כאובב 0-2

הקבוצה שרק עלתה ליגה העונה ממשיכה להציג יכולת אטרקטיבית עם ניצחון שני ברציפות הפעם מול הפועל כאוכב. עלי חטיב כבש צמד והעניק לקבוצתו ניצחון מרשים.

מ.ס טירה- מ.ס צעירי טייבה 1-2

אמיר כהן מאמנה החדש של צעירי טייבה התארח עם קבוצתו אצל האקסית מטירה, שהצליחה לרשום ניצחון לראשונה מזה שבעה מחזורים. ניר עזריה כבש צמד , וסלים עמאש צימק בתוספת הזמן אבל זה לא הספיק לטייבה שרושמת הפסד שני ברציפות.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן