סיכום המחזור ה14: דימונה עם ניצחון שני ברציפות, כסייפה רשמה מהפך על אילת

אנחנו מתקרבים לסיום הסיבוב הראשון בליגה א׳ דרום, כאשר המחזור ששוחק היום סיפק לנו מס׳ תוצאות מעניינות , מהפכים ושערים. דימונה גברה על מודיעין וסגרה ניצחון שני ברציפות, כסייפה עשתה מהפך מרשים על אילת, בקעת הירדן חילצה תיקו מהפועל הרצליה ששוב לא מנצחת

סיכום המחזור ה14: דימונה עם ניצחון שני ברציפות, כסייפה רשמה מהפך על אילת

[adrotate group="4"]

 

בני אילת- עירוני כסייפה 3-1

איזה מהפך אדיר כסייפה עשתה באילת , מהפך שהוביל אותה לניצחון חשובנ להמשך הדרך. בכסייפה שמו למטרה לרשום ניצחון מול האילתיים והצליחו להתגבר על הקושי ועל הקבוצה שנחשב לקבוצה ביתית. איליי אלימלך אומנם העלה את אילת ליתרון 0-1, אבל שילה סבג, נועם בסטקר ומועד אבו שלדם רשמו מהפך וניצחון גדול.

עירוני מודיעין- מ.ס דימונה 3-0

הקבוצה של רומן זולו רושמת ניצחון שני ברציפות, ניצחון חשוב מאוד להמשך הדרך בעיקר שהקבוצות שמעליה בטבלה כמו הפועל הרצליה ויבנה לא הצליחו לרשום ניצחונות. שלושה שערים דימונה כבשה במשחק ולקחה איתה שלוש נקודות יוקרתיות. מודיעין מנגד ממשיכה בהתרסקות שלה עם הפסד ליגה שביעי מפתיחת העונה ואם היא תמשיך במגמה הזאת היא ככל הנראה תתמודד על ירידת ליגה.

הפועל בקעת הירדן-הפועל הרצליה 1-1

הפועל הרצליה שוב מסיימת בתיקו, הפעם מול המרעננת הרשמית של הליגה הפועל בקעת הירדן שממשיכה להרשים ולחבר תוצאות ויכולת טובה. החבורה של ארז בנודיס הייתה הראשונה לעלות ליתרון משער של אביהו עזר, אבל במחצית השנייה חיים יוסף השווה, ולקראת הסיום אף קיבל הזדמנות לעשות מהפך כשהבקעה קיבלה פנדל לזכותה , אך יוסף החמיץ ושתי הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות מוצדקת.

מכבי יבנה-הפועל מרמורק 3-1

שאפו אדיר להפועל מרמורק על ניצחון נהדר מול אחת מהקבוצות הטובות בליגה מכבי יבנה, שאומנם הייתה טובה יותר מהפתיחה ואף עלתה ליתרון משער של יגיל אוחנה, אבל אז הגיעה ההרחקה של בני נתן שיבשה את המשחק של המארחת מיבנה. הפועל מרמורק ניצלה את ההרחקה כדי לכבוש שלושה שערים ולקבוע מהפך וניצחון גדול. הראל בן ארי כבש צמד במשחק וים כהן הוסיף שער.

מכבי עירוני אשדוד-מכבי שעריים 3-1

ההגעה של יגאל אנטבי למכבי שעריים השתלמה, והמאמן החדש רושם ניצחון בכורה על הקווים של הקבוצה מרחובות. צמד שערים של איתי לוי ושער נוסף של אדיר חליפה הביאו לשעריים שלוש נקודות יוקרתיות על חשבונה של עירוני אשדוד שכבש חמישה מחזורים לא מצליחה לרשום ניצחון וסוגרת הפסד שני ברציפות.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן