הדרבי בין בועיינה לנוג׳ידאת הסתיים בתיקו מאופס

המשחק שהיה אמור להתקיים ביום שישי האחרון ונדחה עקב צפי גדול של צופים, שוחק אמש (שני) במגרש המשותף לקבוצות. סביב המשחק היו הרבה ציפיות, אך על כר הדשר ראינו משחק שלא התעלה לרמה גבוהה ולבסוף הוא הסתיים בתיקו מאופס וחלוקת נקודות

הדרבי בין בועיינה לנוג׳ידאת הסתיים בתיקו מאופס

[adrotate group="4"]

המפגש בין הפועל בועיינה למכבי נוג׳ידאת מליגה א׳ צפון היה אמור להיות משוחק ביום שישי האחרון במגרש החדש שמחבר בין שתי הקבוצות. היציע במגרש מכיל כ700 מקומות בלבד, ולדרבי החגיגי היה צפי הגעה של כ2500 צופים.

גורמים בכירים בשמטרה התייעצו בנוגע למשחק ולבסוף החליטו להעביר אותו ליום שני בשעות הצהריים, כשבנסוף החליטו שתהיה במגרש נוכחות גדולה של שוטרים ומאבטחים מחשש למתיחות בין הקהלים.

מכבי נוג׳ידאת שרק עלתה ליגה עושה עד כה עונה נהדרת מבחינתה, והיא פגשה למשחק שנחשב לדרבי את הפועל בועיינה שמנסה לצבור נקודות ולשפר את מצבה בטבלה. המשחק נפתח בצורה מאוד מאוד שקולה , אך ככל שחלפו הדקות בועיינה השתלטה על הכדור, ניסתה לייצרה מצבים אך לא הצליחה לסכן את שער היריבה. כלבסוף שתי הקבוצות ירדו להפסקת המחצית בתיקו מאופס.

במחצית השנייה נוג׳ידאת התעוררה מעט, אך גם היא התקשתה לסכן את השער של בועיינה. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה והיה שקול ברובו, כלבסוף הוא הסתיים בתיקו מאופס וחלוקת נקודות. למרות החשש של המשטרה הייתה אווירה ספורטיבית וטובה על כר הדשא וגם ביציעים.

במחזור הבא נוג׳ידאת תנסה לקחת נקודות מול צעירי כפר כנא, ואילו בועיינה תפגוש את הפועל כפר כנא.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן