השינוי של צעירי טייבה

אחרי שהגיעה מרחק נגיעה מעליית ליגה בעונה הקודמת , במועדון כיוונו גם העונה לעלות ליגה. אך הדברים לא קרו כמצופה ובמועדון החליטו לבצע שינויים, חילופי מאמנים שחרור שחקנים במטרה לנסות ולהמשיך להתמודד על עליית ליגה

השינוי של צעירי טייבה

[adrotate group="4"]

אנחנו מתקרבים לסיום הסיבוב הראשון, כאשר בשלב הזה של העונה צעירי טייבה נמצאת במקום הרביעי בטבלה עם 22 נקודות בקופעה , כשהיא נמצאת מרחק מכפר כנא שבמקום הראשון, ומרחק של ארבע נקודות מבאקה אל גרבייה ואיחוד בני שפרעם שנמצאת במקום השני והשלישי.

בעונה הקודמת טייבה הייתה לאחת הקבוצות הטובות ביותר בליגה, היא עשתה עונה טובה ופלייאוף איכותי והגיעה מרחק נגיעה מעליית ליגה, אך לבסוף לא הצליחה להשלים את המשימה ונותרה לעונה נוספת בליגה א׳.

במועדון שמו למטרה לעלות ליגה, וידעו שיש כמה קבוצות נוספות שמכוונות לעלייה כמו טירה ורעננה. טייבה החתימה לא מעט שמות גדולים במונחים של ליגות נמוכות כמו אליאור סיידר שבחר מהר מאוד לעזוב, אסי גומה, טל איילה שהמשיך לעונה נוספת אך לבסוף עזב למכבי יפו ועוד.

מי שהמשיך להוביל את הקבוצה על הקווים הוא המאמן המוערך יגאל אנטבי, אך העונה לא נפתחה כמצופה ובטייבה הבינו מהר מאוד שצפויה לקבוצה עונה לא פשוטה והיא תצטרך להתמודד עם קבוצות שעושות עונה טובה מלבד הקבוצות שהצהירו על עלייה.

במועדון לא היה מרוצים מהיכולת של הקבוצה והחליטו להיפרד מיגאל אנטבי, ובמקום החליטו למנות את מוטי איווניר המנוסה שלבסוף הפך להיות מנהל מקצועי ועל הקווים עמד אסף בוסקילה הצעיר. אך תוך כדי תנועה במועדון הבינו שאם הם רוצים להמשיך ולדבר על עלייה הקבוצה חייבת הרבה יותר מחץ, להביא תוצאות טובות יותר ולאסוף נקודות ושכל מחזור הוא קריטי עבורה.

במועדון החליטו להיפרד מהשניים וגם מכמה שחקני מפתח. הראשון לעזוב היה אסי גומה , אחד מהחלוצים הטובים בליגות הנמוכות. אחריו ליאור אסמרה, צח בללי ובר ירוחם. לאחר מכן חיפשו מאמן שימשיך לרוץ עם הקבוצה וינסה לעמוד במטרות שלה.

לבסוף, ראשי המועדון החליטו להחתים את אמיר כהן. מי שפתח את העונה בטירה ובנה שם קבוצה חזקה שלימים לא החזיקה אחרי עזיבתו, ולאחר מכן עבר לקלנסווה. כהן ניסה לעזור לקלנסווה לשרוד אך הקבוצה קיבלה הודעה על הפסקת פעילות.

כזכור כהן, היה זה שהעלה את עירוני כסייפה מליגה ב׳ לליגה א׳, בנה את עירוני טבריה שעלתה לליגה הלאומית ואף הצליח להשאיר את בני אילת בעונה הקודמת בליגה כנגד כל הסיכויים.

אומנם המחזור הראשון של כהן על הקווים הסתיים בהפסד מאכזב לזלפה, אך המאמן מתכוון ללמוד את הקבוצה תוך כדי תנועה וינסה להוביל אותה לפלייאוף ומשם לעליית ליגה.

בשבוע האחרון הקבוצה ביצעה מס׳ חיזוקים בדמותם של וובה בראון, שהגיע מקלנסווה יחד עם כהן, בן חיון וכרים בלעום.

נכון לעכשיו יש עוד הרבה עבודה בצעירי טייבה, ובמועדון יקוו לראות קבוצה אטרקטיבית על המגרש שיודעת לקחת נקודות ושתתמודד חזק על תמונת העלייה. כשבמחזור הבא כהן וחניכיו יפגשו את האקסית מ.ס טירה

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן