התרסקות: מ.כ שדרות גברה על הפועל גדרה 0-7

במשחק מול מ.כ ירושלים, הפועל גדרה עוד הראתה סימנים של קבוצת כדורגל. אך מול מ.כ שדרות הסיפור היה אחר לגמרי. במשחק חד צדדי גדרה ספגה 7 שערים כשהיא סוגרת מחזור עשירי ללא ניצחון. מ.כ שדרות של אבי פרץ ממשיכה להוכיח שהיא אחת מהקבוצות האטרקטיביות ביותר בליגה

התרסקות: מ.כ שדרות גברה על הפועל גדרה 0-7

[adrotate group="4"]

המחזור האחרון בליגה ב׳ דרום ב׳ הפגיש בין החבורה האטרקטיבית משדרות לבין הפועל גדרה. מצד אחד חניכיו של אבי פרץ, שעושים חיל בעונה נהדרת וזאת אחרי שהקבוצה עלתה רק בעונה הקודמת לליגה ב׳. שדרות היא אחת הקבוצות הטובות בליגה והיא מוכיחה לנו את זה ממחזור למחזור.

מנגד, הפועל גדרה המפורקת , שבמחזור האחרון מול מ.כ ירושלים עוד ניסתה להראות סימנים של קבוצת כדורגל , אך מול שדרות זה היה רחוק מזה.

על כר הדשא באיצטדיון בשדרות ראינו משחק חד צדדי וזה היה נראה שהפועל גדרה כלל לא הופיעה למשחק הזה. כבר בפתיחה שדרות הציגה הנעת כדור טובה ושליטה במשחק, כאשר 19 דקות הספיקו לעופר אברה לעלות את שדרות ליתרון 0-1. משם נפרץ הסכר, ובדקה ה-32 היה זה רועי אללוף שהכפיל. ההיתרון הכפול החזיק עד הפסקת המחצית.

בחלק השני של המשחק המגמה נמשכה ובצורה טובה יותר, שדרות נכנסה חזק יותר למשחק, וגם השערים לא איחרו לבוא. בדקה ה-48 עופר אברה כבש את השלישי וסגר צמד, אחריו גם רועי אללוף השלים צמד בדקה ה-57. גם אליאור בן שטרית הצטרף לחגיגה עם צמד שערים תוך חמש דקות בלבד (61,66), ועדן יונה סגר עניין עם השביעי במשחק.

מ.כ שדרות מפרקת את הפועל גדרה 0-7, גדרה סופגת הפסד מביש עם יכולת מאכזבת ובקצב הזה אין ספק שגדרה תהיה אחת המועמדת המובהקות לירידת ליגה העונה, כשהיא סוגרת מחזור עשירי ללא ניצחון.שדרות של אבי פרץ ממשיכה במגמת החיובית שלה מפתיחת העונה, כשהיא נמצאת במקום השלישי בטבלה עם 32 נקודות.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן