קרדיט: תמונה באדיבות עמוד הפייסבוק של עירוני אשדוד

צניחה חופשית: עירוני אשדוד מובסת 3-0 ע״י שמשון כפר קאסם

המחזור ה-13 בליגה א׳ דרום הפגיש בין עירוני אשדוד לשמשון כפר קאסם מתחתית טבלת ליגה א׳ דרום. אך גם השינויים בסגל ובעמדת המאמן לא עזרו לאשדוד שסופגת הפסד מביש לקבוצה החלשה בליגה, שמצידה רושמת ניצחון בכורה בליגה

קרדיט: תמונה באדיבות עמוד הפייסבוק של עירוני אשדוד

צניחה חופשית: עירוני אשדוד מובסת 3-0 ע״י שמשון כפר קאסם

[adrotate group="4"]

זו כנראה לא העונה של עירוני אשדוד, וזאת למרות שבמועדון דיברו בפתיחת העונה על עליית ליגה. אך הקבוצה הייתה עסוקה בהכל מלבד כדורגל. גם השינויים בסגל ובעמדת המאמן לא עזרו לקבוצה שרשמה במחזור האחרון הפסד מביש שהיא תתקשה לשכוח לנועלת הטבלה שמשון כפר קאסם, שחוגגת לראשונה על חשבונה של אשדוד ניצחון בכורה בליגה ושלוש נקודות יוקרתיות.

על הנייר זו הייתה אמורה להיות משוכה פשוטה בשבילך עירוני אשדוד וצביקה לוי, אך זה היה רחוק מכך. המשחק נפתח בצורה אגרסיבית מצידה של הקבוצה המקומית שהגיעה למשחק ללא ניצחון ליגה עד כה, אבל זה לא מנע ממנה להמם את אשדוד כבר בדקה ה-11 משער יתרון של משה חלבי.

האשדודים היו בהלם ובצדק,  המאמן החדש צביקה לוי התיישב על הספסל של קבוצתו והחזיק את הראש. מאותו הרגע אשדוד ניסתה לחזור למשחק אבל היכולת שלה לא הייתה מספק לכדי שער כך שהקבוצה הצהובה ירדה להפסקת המחצית כשהיא בפיגור.

ע״פ מקורות שהגיעו לאתר דריבל , שחקני אשדוד חטפו בראש בהפסקת המחצית והייתה ציפייה לראות שינוי, אך זה לא עזר להם. בדקה ה-65 למשחק שחקנה של כפר קאסם יואב ליברוס הכפיל את התוצאה 2-0 לכפר קאסם שחגגה על המגרש, שחקני אשדוד לא השתחררו מההלם ובחלוף 10 דקות נוספות ליברוס סגר צמד וקבע את תוצאת הסיום 3-0.

בצד המקצועי, אם נתייחס לעירוני אשדוד הקבוצה שהצהירה על עליית ליגה נראת כקבוצה אבודה ללא מנהיג.  נכון לעכשיו, צביקה לוי אשר מונה כמאמן הקבוצה במקומו של יוסי חכים, אומנם הגיע עם הרבה רצון לעשות שינוי אך נמצא עם אחוז הצלחה מאוד נמוך ונראה שעירוני אשדוד בעונה שבה השקיעה המון ביחס לליגה מתרסקת, ויעיד על כך משחק חד צדיי מול נועלת הטבלה.

ברוך דגו לא מצליח להרים את הקבוצה, צביקה לוי נראה אובד עצות והאוהדים כועסים ובצדק , להפסיד 3-0 לקבוצה מהמקום האחרון שלה ולהעניק לה את הניצחון הראשון שלה נראה מבחינת אשדוד כמו מטוס ללא טייס בצניחה חופשית
ואם מול שמשון כפר קאסם היא מתקשה, מה יהיה מול קבוצות חזקות יותר? ואיזה מסכנים האוהדים. מן העבר השני חגיגות בכפר קאסם, עם השינוי על הקווים והגעתו של איסמעיל סרסור הקבוצה לוקחת שלוש נקודות ראשונות ורושמת ניצחון בכורה העונה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן