מגדל העמק התפוצצה על כפר כנא, באקה פירקה את כאוכב

אנחנו מתקרבים לסיום הסיבוב הראשון בליגה א׳ צפון, כאשר היום (שישי) שוחקו שישה משחקים בליגה א׳ צפון וסיפקו לנו כמה תוצאות מסקרנות ומבול של שערים.

מגדל העמק התפוצצה על כפר כנא, באקה פירקה את כאוכב

[adrotate group="4"]

 

הפועל בקה אל גרבייה – הפועל כאוכב 0-5
אסי אלימלך עושה עבודה נהדרת בהפועל באקה אל גרבייה, שרושמת ניצחון שלישי ברציפות. במשחק חד צדדי החבורה מבאקה התפוצצה על הפועל כאוכב עם חמישה שערים אותם כבשו בר שמש (צמד), אברהם ראדי (צמד) ומג׳ד אגבריה.

מ.ס צעירי טייבה- בני זלפה 0-1

משחק הבכורה של אמיר כהן על הקווים בטייבה הסתיים בהפסד מאכזב לבני זלפה. בשבוע האחרון בטייבה שוחררו מס׳ שחקנים וכהן יצטרך לעשות התאמות להמשך הדרך. אחרי מחצית נטולת שערים, רן מזרחי העלה את זלפה ליתרון. במהלך המחצית השנייה זלפה כבשה שער נוסף שנפסל כתוצאה מנבדל.

הפועל מגדל העמק – הפועל כפר כנא 2-8

עשרה שערים במשחק אחד, זה הרבה זמן לא היה לנו. כאשר שמונה שערים הם של המארחת ממגדלת העמק. הפועל כפר כנא מצידה רשמה תבוסה מאכזבת ומבישה.

עירוני נשר – מכבי אתא/ביאליק  3-2

החבורה של אבי סבג רשמה ניצחון נהדר  על עירוני נשר שממשיכה לאכזב מפתיחת העונה. קריית אתא כבשה שלושה שערים במחצית הראשונה, ובחלק השני של המשחק נשר התאוששה מעט והצליחה לצמק עם שני שערים שלא הספיקו לה לניצחון.

הפועל רעננה – מועדון ספורט טירה 1-1

ככה לא עולים ליגה וברעננה מבינים את זה טוב מאוד. במשך 90 דקות טירה הובילה על רעננה משער של גל שלום, ועמוק בתוך תוספת הזמן סהר ברמי הצליח את רעננה מהפסד מאכזב. במועדון חייבים לשפר את היכולת וגם את התוצאות אם הקבוצה רוצה להמשיך ולדבר על עלייה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן