מ.כ ירושלים גברה על הפועל גדרה 0-3

אחרי התיקו המאופס מול מ.כ שדרות, החבורה של אסי ברוכיאן גברה על הפועל גדרה המפורקת 0-3, וזאת למרות שהקבוצה הציגה יכול טובה. סאן טוריאל, מאיר מיחיטיר והדר ברד כבשו לזכותה של ירושלים. גדרה כבר תשעה מחזורים ללא ניצחון

מ.כ ירושלים גברה על הפועל גדרה 0-3

[adrotate group="4"]

מ.כ ירושלים אירחה את הפועל גדרה במסגרת המחזור ה-14 בליגה ב׳ דרום ב׳. מ.כ ירושלים הגיעה למשחק אחרי תיקו מאופס במחזור הקודם מול מ.כ שדרות. עם עזיבתם של נאור אסרף ונועם חפצדי, הגיע לקבוצה מור מדהלה הבלם והחלוץ הצעיר והמוכשר עדן עזורי.

מנגד, הפועל גדרה ביצעה מס׳ שינויים בסגל והגיעה אחרי הפסד 0-4 לנתיבות. גדרה הגיעה למשחר הזה אחרי 8 מחזורים ללא ניצחון וידעה ששום תוצאה מלבד ניצחון לא תתקבל.

למרות מצבה של גדרה היא פתחה טוב את המחצית הראשונה, שיחקה בעיקר על התקפות מעבר וניסתה לעלות ליתרון מי שהצטיין בשורותיה הוא אביב מנשה. האיכות של ירושלים באה לידי ביטוי בהנעת כדור טובה ובניסיון ליצר מצבים, המצב הראשון הגיע כבר בדקות הראשונות כאשר עידן חג׳ג׳ נותר אחד על אחד מול אריאל טליאס שוערה של גדרה.

המחצית הראשונה הייתה שוויונית בעיקר, והשער היה באוויר לכאן או לכאן. על סף הירידה למחצית, סאן טוריאל העלה את ירושלים ליתרון 0-1 מבישול של דוד צור.

המחצית השנייה הייתה ברובה בשליטה של ירושלים, הכושר הגופני של גדרה השפיע וגם ספיגת השער גרמה לה ללכת אחורה. אך ככל שחלפו הדקות היא הייתה קרובה לשוויון. גדרה הגיעה לכמה מצבים ממשים אבל לא ניצלה אותם, מנגד מאיר מחיטיר הגיע והכפיל את התוצאה עבור ירושלים. לקראת הסיום הדר ברד סגר עניין עם השלישי.

מ.כ ירושלים חוזרת למסלול הניצחונות ורושמת שלוש נקודות חשובות להמשך הדרך, גדרה כבר תשעה מחזורים ללא ניצחון.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן