כפר כנא הלוהטת גברה על אתא ביאליק, זלפה ורעננה נפרדו בתיקו מאכזב

המחזור ה-12 בליגה א׳ צפון שוחק היום (שישי) ובו זכינו לשבעה מפגשים מסקרנים, כאשר המשחק בין קלנסווה לבועיינה נדחה עקב הפסקת הפעילות של קלנסווה. כפר כנא הלוהטת גברה על מכבי אתא ביאליק, זלפה ורעננה נפרדו בחלוקת נקודות ובאקה גברה על שפרעם. כל הפרטים בסיכום שלפניכם

כפר כנא הלוהטת גברה על אתא ביאליק, זלפה ורעננה נפרדו בתיקו מאכזב

[adrotate group="4"]

בני זלפה –  הפועל רעננה  2-2

אחרי משחק מסקרן שתי הקבוצות נפרדו בתיקו וחלוקת נקודות שדי משקפת את המשחק, כאשר שתיהן יכולות להיות מאוכזבות כי לכל אחת מהקבוצות הייתה הזדמנות לרשום ניצחון.

מ.ס טירה – מכבי טמרה 0-0

טירה ממשיכה ביכולת המאכזבת וכנראה הגיעה עייפה מהגביע, וטירה לא הצליחה לשחק את הכדורגל שלה אל מול טמרה שהרבתה להסתגר וכנראהש שבטמרה מרוצים מהנקודה שהקבוצה הצליחה לחלץ.

הפועל כאוכב – עירוני נשר 0-1

שער אחד של אחמד חלאיילה העניק לכאוכב שלוש נקודות יוקרתית , הפעם על חשבונה של עירוני נשר שממשיכה בפתיחת העונה הלא טובה והיכולת המאכזבת שלה. עד כה גם השינוי בעמדת המאמן לא הביא רוח חדשה ובמועדון יקוו לשפר את היכולת להמשך העונה כדי להימנע מירידת ליגה.

צעירי כפר כנא – מכבי אתא/ ביאליק 1-2

כפר כנא ממשיכה להוכיח שהוא קבוצה מצוינת ורושמת עוד ניצחון יוקרתי הפועל על קריית אתא/ ביאליק. מאנאס נאסר ומוחמד עוואדה העניקו לכפר כנא שלוש נקודות חשובות, חנן ביטון הצליח רק לצמק עבור האורחת.

מכבי נוג'ידאת – הפועל מגדל העמק 1-0

מכבי נוג׳ידאת נמצאת בעונה טובה מבחינתה וגם היכולת שהיא מציגה טובה לליגה, אך הפעם היא רשמה הפסד מאכזב אחרי משחק שקול מאוד. אומנם הפועל מגדל העמק לא הרשימה מספיקה, אבל הספיק לה שער אחד אותו כבש רז לוי סמוך לסיום התשעים כדי לקחת שלוש נקודות.

איחוד שפרעם –  הפועל באקה אל גרבייה  1-0

שפרעם הגיעה אחרי משחק לא פשוט בגביע למפגש הזה וכנראה הוא גם השפיע על היכולת של הקבוצה שהגיע לא מוכנה מספיק ולא בכושר משחק למפגש מול באקה שניצלה זאת כדי לקחת שלוש נקודות.

הפועל כפר כנא – צעירי טייבה 2-0 

טייבה שחולמת על עליית ליגה רשמה ניצחון חשוב על חשבונה של הפועל כפר כנא, אומנם כדורגל גדול לא היה שם אבל שערים של סלים עמאש ואחמד רביע העניקו לקבוצה של אסף בוסקילה שלוש נקודות חשובות.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן