קרדיט: WhatsApp Image 2022-12-10 at 16.51.45

נותרה מושלמת: קריית מלאכי גברה 1-2 על הפועל ירוחם

אחד המשחקים היותר מסקרנים של המחזור, שוחק בין קריית מלאכי הטוענת לכתר, לבין ירוחם קבוצה שלא עושה חיים קלים לליגה. בסיוםהאקס מושיקו אביטן וירין מכלוף העניקו למלאכי ניצחון חשוב להמשך הדרך, אלירן וקר הצליח רק לצמק עבור ירוחם

קרדיט: WhatsApp Image 2022-12-10 at 16.51.45

נותרה מושלמת: קריית מלאכי גברה 1-2 על הפועל ירוחם

[adrotate group="4"]

מכבי קריית מלאכי, מוליכת טבלת ליגה ב׳ דרום ב׳ אירחה את הפועל ירוחם במסגרת המחזור ה-13 בליגה ב׳ דרום ב׳. שתי הקבוצות חזרו במצב רוח מרומם מהפגרה וידעו כי מצפה להם משוכה לא פשוטה. מצד אחד מלאכי, שאף החתימה את את אקס ירוחם מושיקו אביטן, מובילה את טבלת הליגה ללא הפסדים עד כה, מצד שני הפועל ירוחם קבוצה שידועה כמוקש בליגה גם עבור מלאכי, ולא איבדה נקודות במגרש הכתום כבר הרבה זמן.

המשחק שוחק בקצב טוב מהפתיחה, ראינו על כר הדשא שתי קבוצות איכותיות מאוד שבאו במטרה לקחת נקודות. אפשר לומר שהמחצית הראשונה הייתה די שקולה ושוויונית והיא הסתיימה בתיקו מאופס.

המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי, דקות בודדות מפתיחת המחצית אקס ירוחם מושיקו אביטן סידר לקבוצתו הכתומה יתרון 0-1. יואל סויסה ערך שינויים וזה השתלם לו כי ירין מכלוף שנכנס בדקה -70 העניק לקבוצתו מיד לאחר מכן יתרון כפול. ירוחם הצליחה לצמק בדקה ה-88 משער של אלירן וסקר, אבל זה לא הספיק לה מול מלאכי שרושמת ניצחון חשוב להמשך הדרך ואף מנצחת את ירוחם בבית.

הפועל ירוחם תנסה לקחת נקודות במחזור הבא מול בני אשדוד, ומלאכי תתארח למשחק עונה בירושלים למפגש מסקרן עם הצהרת כוונות מול נורדיה.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן