קרדיט: שחקנה של הפועל מגדל העמק נעצר בסיום (צילום: פרטי)

אופק ברזני שחקן מגדל העמק נעצר בסיום המשחק מול קלנסווה

הפגרה הסתיימה וליגה א׳ צפון חזרה לפעילות, ושוב לא שקט בליגות הנמוכות. בסיום המשחק הסוער בין הפועל מגדל העמק להפועל קלנסווה שהסתיים בתיקו 3-3, אופק ברזני שחקן המארחת התפרע תוך ניסיון לפגוע לכאורה בשחקנה של קלנסווה אדיר חליפה, שעוכב לחקירה, ברזני נעצר ע״י כוחות משטרה

קרדיט: שחקנה של הפועל מגדל העמק נעצר בסיום (צילום: פרטי)

אופק ברזני שחקן מגדל העמק נעצר בסיום המשחק מול קלנסווה

[adrotate group="4"]

לא שקט בליגה א׳ צפון. היום (שישי) הפועל מגדל העמק אירחה את הפועל קלנסווה במסגרת המחזור ה-11 בליגה א׳ צפון. המשחק הסתיים בתיקו 3-3 וזאת אחרי שלקנסווה נקלעה לפיגור, אך תוצאת המשחק היא לא האירוע המרכזי שקרה היום.

בסיום ההתמודדות בין שתי הקבוצות החל בלאגן ואירוע מכוער מאוד, כאשר אופק ברזני, אחד משחקני המארחת החל להשתולל מחוץ למגרשה של הפועל מגדל העמק, וזאת לאחר ניסיון להקניט את אחד מכובשי השערים של קלנסווה אדיר חליפה.

ע״פ עדי ראייה שנכחו במקום וסרטון שצולם אותו שחקן התעמת עם שוטרים שהגיעו למקום ונעצר, ואם זה לא מספיק אותם עדי ראייה מספרים כי האפסנאי של הפועל מגדל העמק לכאורה איים בנשק על אנשי קלנסווה. אדיר חליפה עוכב לחקירה, ואופק ברזני נעצר ע״י כוחות המשטרה שהרגיעו את האווירה.

דוברות משטרת מחוז צפון מסרה בתגובה: ״היום התקיים משחק כדורגל במסגרת ליגה א' בין הקבוצות הפועל מגדל העמק והפועל קלנסוואה במגרש במגדל העמק. לקראת סיום המשחק,נכבש שער לטובת הפועל קלנסוואה שהחלו בחגיגות סיום המשחק בתוצאת תיקו. בתגובה החלו הקבוצות להתקוטט מחוץ למשחק. במקום נעצר חשוד(שחקן מגדל העמק)בחשד לתקיפת שוטרים ו-2 נוספים עוכבו לחקירה. כוחות משטרה נמצאים במקום ושומרים על הסדר״.

אתר "דריבל" עושה הכל על מנת לאתר את בעלי זכויות היוצרים על תמונות/סרטונים שלעיתים מפורסמים. במקרים מסוימים אנו לא מצליחים לאתר את האחראים לכך. בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים אדם שנפגע בעקבות בעלות על זכויות יוצרים שפרסמנו מוזמן ליצור קשר עם אתר דריבל.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן