היממה את הליגה: הדרך של הפועל הרצליה בליגה א׳ דרום

ארז בנודיס נחשב לאחד המאמנים הטובים בליגות הנמוכות, וזו כבר העונה השנייה ברציפות שהוא מצליח להוביל את הפועל הרצליה להצלחה. הפעם זה קורה במחוז הדרומי, על חשבונן של קבוצות עם תקציבים גדולים יותר, אחרי שליש עונה הקבוצה נמצאת במקום הראשון ואם תמשיך ככה היא גם זו שתעלה ליגה

היממה את הליגה: הדרך של הפועל הרצליה בליגה א׳ דרום

[adrotate group="4"]

כבר בעונה הקודמת הפועל הרצליה הוכיחה לכל ליגה א׳ צפון שעם הרבה לב ונשמה, תקציב בינוני, שחקנים צעירים ורעבים ומאמן מצוין אפשר לעשות דברים טובים. העונה, הפועל הרצליה עברה למחוז ליגה א׳ הדרומי, ומעבר לכך שקיבלנו דרבי נוסף בליגה, אנחנו זוכים לראות קבוצה איכותית שמסתכלת לכל יריבה בלבן של העיניים, משחקת כדורגל אטרקטיבי והתקפי ולא עושה הנחות.

גם בעונה הנוכחית, ארז בנודיס שנחשב לאחד המאמנים הטובים ביותר בליגות הנמוכות קיבל את המושכות להוביל את הפועל הרצליה על הקווים, והוא ממשיך להוביל את הקבוצה לעונה מוצלחת. לצד קבוצות כמו: מ.ס דימונה, מכבי יבנה וכפר שלם שהשקיעו תקציבים כדי להתמודד על עליית ליגה, בהפועל הרצליה מוכיחים שאפשר לייצר דברים טובים גם מבלי השקעה כספית מטורפת בעיקר בעונה כזאת שיוויונית.

בתום שליש עונה ועשרה מחזורים, הפועל הרצליה של ארז בנודיס מובילה את טבלת ליגה א׳ דרום עם 25 נקודות בקופה, פער של נקודה אחת בלבד מריבתה העירונית מכבי הרצליה שגם בעונה נהדרת, אך פער של חמש נקודות מהמקום השלישי והרביעי יבנה וכפר שלם. עם 8 ניצחונות, תוצאת תיקו אחת והפסד אחד, כאשר הקבוצה היחידה שהצליחה לנצח אותה עד כה היא מכבי יבנה.

להפועל הרצליה יש את ההגנה הכי טובה בליגה, היא ספגה רק חמישה שערים מפתיחת העונה. לצד התקפה מצוינת שכבשה 19 שערים, אך השלישית בליגה אחרי מכבי הרצליה ובני אילת.

מעבר למאמן המצוין על הקווים, סוד הקסם של הקבוצה מבוסס על השחקנים, חלקם נשארו מהעונה הקודמת ובהפועל הרצליה שמרו על השלד שהצליח לעשות אשתקד עונה נהדרת. החיבור ממשיך על המגרש גם השנה.

להרצליה אין שמות גדולים במונחים של ליגה א׳ , אבל בסגל תוכלו למצוא שחקנים כמו: ירין מוגרבי מלך השערים של הקבוצה עם שישה כיבושים עד כה, מולאט גברה שנחשב לשחקן איכותי מאוד שכבר עד כה 3 שערים, עמיר אבלס שמזוהה עם הקבוצה בשנים האחרונות, יהב חיו חמו הצעיר והמוכשר, ליאור פזטל השוער כשמאחוריו עומד איתי אברג׳יל מאמן השוערים שעושה עבודה נהדרת ועוד שחקנים צעירים אותם מטפח בנודיס.

מצפה להפועל הרצליה המשך עונה לא פשוטה, אבל אם החבורה של ארז בנודיס תמשיך במגמה איתה פתחה את העונה היא יכולה להיות זו שתעלה ליגה מהמחוז הדרומי וזה יהיה הישג נהדר.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן