יקירת המחוז: הפועל לוד הקבוצה המרשימה ביותר בליגה

אחרי שפספסה ברגע האחרון את עליית הליגה בעונה הקודמת, בהפועל לוד חישבו מסלול מחדש, השאירו חלק מהסגל וחיזקו בשחקנים ששדרגו אותה משמעותית. כך שהפועל לוד מודל 22/23 במגמה הנוכחית יכולה לשחק גם בליגה א׳. עם משפחת רגב שמנהלת את הקבוצה, ואורי קרגולה על הקווים הוא עושה מסע עלייה מרשים כל הדרך לליגה א׳

יקירת המחוז: הפועל לוד הקבוצה המרשימה ביותר בליגה

[adrotate group="4"]

בעונה הקודמת הפועל לוד עוד שיחקה במחוז המקביל של ליגה ב׳ דרום ב׳ שנחשב למחוז קשה מאוד, אבל גם אחרי שעברה למחוז ליגה ב׳ דרום א׳ בלוד הבינו שזה לא משחק ילדים, וכל מפגש שם חשוב בדרך למסע העלייה שלה. בתו0 12 מחזורים הפועל לוד היא הקבוצה המרשימה ביותר בליגה כשהיא תופסת את המקום הראשון בטבלה כשהיא פותח פער של 7 נקודות מהמקום השני המכתש גבעתיים.

אצל אופיר רגב הבעלים של הפועל לוד , כל תוצאה אחרת מלבד עליית ליגה לא תתקבל בסיום העונה הזאת. לצד המנכ״ל והשורד החדש אחיו ניר רגב הקבוצה הזאת צועדת בצעדי ענק קדימה, כשהיא מצהירה לכולם ״אני עולה ליגה״

לשם כך השקיעו בלוד משאבים רבים, תקציב גדול בקבוצה , שחקנים ברמה גבוהה, יש ללוד תנאים ומגרש ברמה של ליגה לאומית וגם התוספת של אורי קרגולה המנוסה עשתה את ההבדל.

מפתיחת העונה ובתום 12 מחזורים הפועל לוד רשמה עד כה 10 ניצחונות, הפסד אחד ותוצאת תיקו אחת. כאשר יש לה 31 נקודות בקופה והפער שהיא פתחה בצמרת עומד על 7 נקודות. יש לה את ההגנה הטובה ביותר בליגה עם 8 ספיגות בלבד, ואת ההתקפה הכי טובה בליגה עם 26 כיבושים וזה המתכון לעלות ליגה כל עוד הקבוצה תדע לשמור על המומנטום החיובי הזה לאורך כל הדרך כי הליגה עוד ארוכה.

בצד המקצועי, זה התחיל מהפסד בפתיחת העונה להוד השרון, אבל לוד התאוששה מהר מעוד ורשמה רצף של שני ניצחונות עד שהגיע במחזור הרביעי תיקו עם בית דגן, אחת הקבוצות האיכותיות ביותר בליגה. משם לוד עלתה על דרך המלך עם רצף של שמונה ניצחונות כשהיא מאותת לכל הליגה על הרצון שלה לסיים את העונה בעלייה מרגשת. אז נכון, בלוד מבינים שהדרך עוד ארוכה ועדין לא התחילו לקרר את השמפניות, ומיד אחרי הפגרה מצפה לה מפגש עם הפועל אזור.

בסגל של הפועל לוד תוכלו למצוא שחקנים כמו הקפטן פיני מתנה והסמל של הקבוצה, שמפתיחת העונה הפיק כבר לרשום 13 כיבושים בכל המסגרות, כמעט מחצית מהכיבושים של הקבוצה והוא מלך השערים שלה, ערן זגר שהולך ומשתבח עם השנים זה שחקן שעובד קשה על המגרש ונותן את הכל כאילו רק אתמול עלה מהנוער, גם הוא סגן מלך השערים עם שישה כיבושים ולפני שלוש עונות הוא היה שותף לעליית ליגה של דימונה והוא ירצה לשחזר את ההצלחה גם העונה עם לוד.

גמליאל פרץ, הוא קבלן עליות ועד כה הוא רשם חמישה כיבושים. הוא חזקר לקדנציה נוספת בלוד כדי לעזור לקבוצה לעלות ליגה, הוא שחקן דומיננטי מאוד שיודע לספק מספרים. גם בן בנימין המנוסה הצטרף לקבוצה לאחר ששיחק במשך שנים בליגה הלאומית. סהר לוי, הגיע בעונה הקודמת מנס ציונה כדי לשדרג את הקבוצה והמשיך לעונס נוספת.

גיל נחום הבלם עושה עבודה נהדרת בהגנה, וזאת לאחר שהיה שותף לעליית הליגה של קלנסווה אשתקד, כאשר בשער עומד ג׳רמי חאוובל השוער הנהדר שממעט לספוג. גם הקשר גל פורת ששיחק בעברו בהפועל כפר סבא, וזאת לצד שחקנים שנחשבים לשחקני בית במועדון.

מי שהוביל את הקבוצה על הקווים בפתיחת העונה הוא סרג׳יו חאובל, שאימן בעבר במחלקת הנוער של עירוני אשדוד. אך הדברים לא התחברו והוא החליט לעזוב. במועדון הבינו שכדי להוביל את הספינה שנקראת הפועל לוד לעליית ליגה הם צריכים מאמן מנוסה שיעשה את ההבדל, מיד לאחר מכן הגיע אורי קרגולה שהתאים לקבוצה כמו כפפה ליד.

בלוד מבינים שמצפה לקבוצה עונה לא פשוטה, ובכל זאת מאמינים שאמונה שלמה שזו העונה של הקבוצה הזאת. משפחת רגב שעומדת מאחורי הקבוצה תעשה הכל כדי לסיים את העונה בעליית ליגה ועד כה זה נראה מבטיח.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן