קרדיט: הקהל התומך של מלאכי (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק קריית מלאכי )

בדרך לליגה א׳: מכבי קריית מלאכי

מזה כבר כמה שנים מכבי קריית מלאכי נבנת בכל עונה מחדש במטרה לעלות ליגה, אך הקבוצה מגיעה לבאר ולא שותה ממנו. העונה ובתום 12 מחזורים, מלאכי מודל 22/23 מובילה את טבלת הליגה כשעל המגרש אנחנו רואים קבוצה אטרקטיבית, התקפית ומחוברת כל הדרך עד לליגה א׳

קרדיט: הקהל התומך של מלאכי (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק קריית מלאכי )

בדרך לליגה א׳: מכבי קריית מלאכי

[adrotate group="4"]

מזה כבר כמה שנים טובות שמכבי קרייית מלאכי מנסה בכל עונה מחדש להתמודד על עליית ליגה, היא בונה קבוצות חזקות יש לה קהל תומך והיא אחת מהקבוצות הכי צבעוניות ומסקרנות בליגה ב׳ דרום ב׳, אך הקבוצה לא מצליחה להעפיל לליגה א׳.

נראה שבמלאכי הפיקו לקחים משנים קודמות, כי מכבי קריית מלאכי מודל 22/23 היא הקבוצה האטרקטיבית ביותר בליגה ב׳ דרום ב׳, כשהיא מושלמת ללא הפסדים, ומובילה את טבלת הליגה בפער של 6 נקודות מהמקום השני, לצד התנהלות שקטה וקהל תומך כל הדרך לליגה א׳.

אחרי עזיבתם של אוהד יוסף ושלומי צלח שהובילו את הקבוצה בעונה הקודמת על הקווים, במועדון חיפשו מאמן שיעשה את השינוי משנים קודמת ויצליח להוביל את הקבוצה לעונה שהיא מצפה לרשום. לשם כך הביאו את יואל סויסה, שחקן עבר ומאמן בהווה ואגדת כדורגל מקומית. בשנתיים האחרונות סויסה אימן בקבוצת ילדים א׳ ונערים ג׳ איתם זכה בתואר אליפות שנתיים ברציפות.

הביקורות על החתמתו לא איחרו לבוא, משום שסויסה אין מספיק ניסיון כמאמן בוגרים, אך הוא לקח את ההזדמנות בשתי ידיים והוכיח שהוא מתאים לקבוצה כמו כפפה ליד. כשהוא מוביל אותה עד כה ל12 מחזורים פנטסטים מבחינת מלאכי. הוא זכה לאהבת הקהל ולפרגון מאנשי הקבוצה.

במלאכי הבינו שכדי לעלות ליגה הקבוצה תצטרך להתחמש בהתאם , והיא החתימה שחקנים מובילים שיכולים לעשות את ההבדל. בסגל של מלאכי ניתן למצוא את הבלם המנוסה אור עלוואה, אוראל בניטח שמשחק כבר עונה רביעית במועדון, אליעזר איילין ויגל בלאייש שהיו שותף שותפים לעליית ליגה של מודיעין , אלירן שערי, רחמים צ׳קול, ירין מכלוף מלך השערים של הקבוצה עם 9 כיבושים ודיב פינטו שחקן הבית. כאשר הצטרפו לקבוצה תוך כדי תנועה השוער בני פרץ והחלוץ המנוסה מושיקו אביטן זאת לצד שחקניםצעירים ומכשרים שגדלו במועדון.

אם נתייחס לדרך של מלאכי בליגה הקבוצה תופסת את המקום הראשון בטבלה עם 34 נקודות בקופה, כשהיא רשמה עד כה 11 ניצחונות ותוצאת תיקו אחת. בתום 12 מחזורים מלאכי מושלמת ללא הפסדים. יש לה את ההגנה השנייה בליגה עם 8 ספיגות בלבד, לצד ההתקפה השנייה בליגה עם 38 כיבושים.

מלאכי פתחה את העונה וכבר במחזור הראשון רשמה ניצחון 1-4 על רמלה, משם הגיעו שבעה ניצחונות רצופים על שיכון המזרח 1-6 , בני אשדוד 1-5, מהפך 1-2 על שגב שלום, 1-3 על קריית, 1-2 מול נתיבות, ו- 0-2 על מ.כ ירושלים שמתמודדת על עליית ליגה.

במחזור השביעי מלאכי נעצרה מול מ.כ שדרות החזקה, ושתי הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות וללא שערים. לאחר מכן מלאכי חזרה למסלול הניצחונות על גדרה 0-3, מהפך מטורף מול בני לוד 2-5, ניצחון 0-4 על מכבי ב״ש ורגע לפני היציאה לפגרה 0-2 על אשקלון.

לאורך כל המחזורים ששוחקו עד כה מלאכי הציגה הרבה אופי וגם כשהיא נקלעה לפיגור היא ידעה לחזור למשחקים. היא סופגת מעט מאוד ומנצל את המשחקים מול היריבות החלשות יותר כדי לכבוש כמה שיותר שערים.

חשוב לציין גם את הקהל התומך של קריית מלאכי שמלווה אותה לכל מגרש ומראה לנו תצוגת עידוד מדהימה ברמה מטורפת שמשדרגת משמעותית את הצבעוניות של ליגה ב׳. מלאכי תקווה לחזור מהפגרה, לשמור על הפער בצמרת ולהמשיך את המומנטום החיובי כל הדרך עד לליגה א׳.

 

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן