הפועל רעננה לאן?

הקבוצה ששיחקה במשך שנים בליגה הלאומית, ירדה בעונה הקודמת לליגה א׳ צפון והשקיעה משאבים רבים במטרה לעלות ליגה. אך מהר מאוד ברעננה הבינו שליגה א׳ צפון זה לא משחק ילדים, ושלמרות השמות המובילים שהקבוצה החתימו יהיה לה קשה מאוד לדרוס את הליגה. עידן בראון, חיים לוי הספיק לאמן שני מחזורים בלבד וכעת בפגרה הקבוצה תצטרך לחשב מסלול מחדש ולעשות התאמות לקראת המשך העונה

הפועל רעננה לאן?

[adrotate group="4"]

מועדון הכדורגל הפועל רעננה היה מזוהה בשנים האחרונות עם הליגה הלאומית ואף שיחקה בעבר בליגת העל, אבל אז בסיום העונה הקודמת הקבוצה רשמה עונה מאכזבת ונשרה לליגה א׳ צפון. במשך שנים הפועל רעננה התנהלה ברמות הגבוהות ביותר, מאחורי עומד הבעלים אשר אלון כאשר לקבוצה מחלקת נוער מפותחת מאוד.

אחרי ירידת הליגה במועדון הבינושהקבוצה תצטרך להעמיד תקציב ראוי ולהחתים שחקנים ומאמן שיוכל להוביל את הקבוצה הזאת תוך עונה אחת בחזרה לליגה הלאומית, אך רצונות לחוד ותוצאות לחוד.

מי שנבחר להוביל את הקבוצה הוא עידן בראון, מאמן צעיר ומוכשר עם רזומה עשיר. הוא הספיק לאמן בליגה הלאומית בהפועל רמת השרון ובקבוצות נוספות וגם בליגה א׳ הדרומית שם אימן את מכבי יבנה , מכבי הרצליה ועוד. בראון, בנה קבוצה חזקה מאוד עם שחקנים מנוסים שהגיעו מהליגה הלאומית תוך שיתוף מס׳ שחקנים בית.

בין השמות שהחתימו בקבוצה העונה ניתן לראות את עומר בוארון החלוץ מי ששיחק בעבר בליגותה נמוכות ובשנים האחרונות בליגה הלאומית, סהר ברמי שעשה עונה נהדרת אשתקד במדי הפועל כפר שלם ופתח את העונה בטירה, אמיר לביא הקשר שלא מעט קבוצות חיזרו אחריו במהלך הקיץ, אליאור סיידרר מלך השערים של ליגה א׳ דרום בעונה הקודמת, ישראל ראש הבלם שהוביל את עירוני טבריה לליגה הלאומית וגם הקשר ההתקפי המנוסה ערן לוי, שאומנם נפצע אחרי מחזור אחד בלבד אבל צפוי לחזור.

ובכל זאת, למרות ההחתמות המרשימות הקבוצה לא הצליחה להתרומם מספיק כמצופה לה, וברעננה הבינו מהר מאוד שהקבוצה לא הולכת לדרוס את הליגה ומצפים לה מאבקים לא פשוטים. הקבוצה התקשתה לייצר יציבות ודשדשה בליגה תוך כדי שהיא מתרחקת מהצמרת.

במחזור השמיני המועדון הביע אכזבה גדולה, זאת לאחר ההפסד למכבי אתא/ ביאליק בתוצאה 3-1. זה היה הההפסד השלישי של רעננה בשמונה משחקים ולראשי המועדון זה הספיק. אחרי שיחה עם המאמן עידן בראון במועדון החליטו על הפרדת כוחות והמאמן סיים את דרכו. מי שהיה צפוי להחליפו הוא יובל נעים, ששמו נקשר בקבוצה אך בסופו של דבר מי שחתם הוא חיים לוי.

זו לא הפעם הראשונה שלוי תופס את מקומו של בראון, גם בעונה הקודמת המאמן המנוסה החליף אותו בשורות רמת השרון. לוי הגיע למחזור התשיעי וכבר זיהה כמה דברים שצריך לשנות במועדון ואף רצה לבצע מס׳ שינויים בסגל.

לוי עמד על הקווים מול הפועל קלנסווה והוביל את רעננה לניצחון 0-3, ניצחון שנתן מעט חמצן לאנשי המועדון. אבל אז הגיע הפסד למכבי נוג׳ידאת. אחרי שני מחזורים בלבד ובעקבות חילוקי דעות עם ראשי המועדון לכאורה, לוי החליט לסיים את דרכו ברעננה.

עם היציאה לפגרה במועדון מנסים לחשב מסלול מחדש, שמו של יובל נעים שוב נקשר במועדון, וכעת נראה שעידן ברור צפוי לעשות סיבוב פרסה אחרי שראשי המועדון שוחחו איתו וביקשו ממנו לשוב ולאמן את הקבוצה.

נכון לעכשיו, הפועל רעננה נמצאת במקום ה-7 בטבלה עם 14 נקודות בלבד בקופה רחוקה 7 נקודות מכפר כנא שנמצאת בצמרת הטבלה, כאשר חולפות על פנייה קבוצתו כמו נוג׳ידאת ושפרעם שרק עלו ליגה ועושות עד כה עונה נהדר, טייבה שהצהירה על עלייה וקבוצות נוספות.

עם היכולת והתוצאות שהקבוצה הציגה עד כה יהיה לה קשה מאוד מול השחקנים המנוסים של ליגה א׳ צפון, ובמהלך הפגרה הקבוצה תצטרך לחשב מסלול מחדש אם היא רוצה להמשיך ולדבר על עליית ליגה.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן