הפועל אשקלון ממשיכה להתחזק עם שלוש החתמות נוספות

אחרי שהתחזקה בשוער עידן קוסקאס ובמתן כהן, החתמות נוספות לקבוצה מתחתית ליגה ב׳ דרום ב׳. מי שיסכמו את התנאים שלהם בקבוצה וצפויים להצטרף הם השחקנים דור אבינו, סולי צמח ובן תורג׳מן

הפועל אשקלון ממשיכה להתחזק עם שלוש החתמות נוספות

[adrotate group="4"]

הפועל אשקלון שירד בעונה הקודמת לליגה ב׳ דרום ב׳, פתחה את העונה בצורה גרועה כשהיא לא מצליחה לחבר ניצחון וסופגת שערים רבים. ראשי המועדון הבינו שכדי לשרוד בליגה הקבוצה תהיה חייבת להתחזק במס׳ שחקנים והחליטו לבצע שינויים.

הקבוצה החתימה לאחרונה את השוער עידן קוסקאס שפתח את העונה במ.ס טירה, ואת הקשר מתן כהן. היום (רביעי) הקבוצה ממשיכה במסע הרכש שלה והגיע לסיכום עם מס׳ שחקנים נוספים.

מי שצפוי להצטרף לאשקלון הוא דור אבינו החלוץ, שפתח את העונה בבני לוד ושיחק בקבוצה כמו בני אשדוד ורמלה. אבינו מפתיחת העונה עם 7 שערים וינסה לחזק את החלק ההתקפי של אשקלון.

שחקן נוסף שצפוי להצטרף לקבוצה הוא סולי צמח, הקשר המנסוה בן ה-41. גם הוא פתח את העונה בבני לוד וצפוי להצטרף לאשקלון. צמח, נחשב לשחקן מנוסה מאוד, ששיחק בלא מעט קבוצות מהליגות הנמוכות. אשקלון תהיה התחנה ה-18 שלו בקריירה.

מי שסיכם את תנאיו בקבוצה הוא גם בן תורג׳מן, המגן השמאלי שירד לשחק בשנים האחרונות בליגות הנמוכות. תורג׳מן, שיחק בעבר בהפועל באר שבע ואף היה שותף לשתי אליפויות של הקבוצה. הוא שיחק במכבי נתניה, בני סכנן, נוף הגליל והאדומים אשדוד. כאשר פתח את העונה בהכח עמידר רמת גן

שלושת החיזוקים צפויים לחתום רשמית בקבוצה ולחזק אותה במחזורים הבאים מיד אחרי הפגרה.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן