סיכום המחזור ה-12: ליגה ב׳ דרום א׳

רגע לפני היציאה לפגרה אתר ״דריבל״ מסכם את המחזור האחרון בליגה ב׳ דרום א׳. הפועל לוד ממשיכה לדרוס את הליגה כשהיא פותחת פער בצמרת של 7 נקודות אחרי ניצחון הכח רמת גן. המכתש גבעתיים פירקה את בית״ר פתח תקווה , חלוקת נקודות בין בית דגן לצעירי טירה. כל הפרטים בסיכום שלפניכם

סיכום המחזור ה-12: ליגה ב׳ דרום א׳

[adrotate group="4"]

הפועל לוד עברה בתחילת העונה הנוכחית למחוז ליגה ב׳ דרום א׳, עם הרבה יומרות לעלות ליגה כאשר תוך כדי תנועה חתם בקבוצה המאמן המנוסה אורי קרגולה. במחזור האחרון היא אירחה את הכח עמידר רמת גן, והמפגש הסתיים בניצחון 3-1 להפועל לוד שפותחת פער של 7 נקודות בצמרת כל הדרך לליגה א׳.

הכח הייתה זו שעלתה ליתרון משער של אור חברוני במחצית השנייה, אבל אופק בלסאן הצליח להשוות , ערן זגר קבע מהפך כמו שרק הוא יודע וגמליאל פרץ סגר עניין.

המכתש גבעתיים שרק עלתה העונה לליגה ב׳, חגגה בסופ״שׁ האחרון מבול שערים מרשים במיוחד על חשבונה של בית״ר פתח תקווה במשחק שהסתיים בתוצאה 7-1. המכתש גבעתיים תופסת את המקום השני בטבלה מתחת להפועל לוד.

בית״ר רמת גן גברה 1-0 על הפועל קריית אונו משער של חי אברהם שנכבש במחצית הראשונה, גם עמישב פתח תקווה של אוהד בוזגלו רשמה ניצחון 0-1 על בני יפו האורתודוכסים. פנדל של יהודה ליאור בדקה ה-32 העניק מעט נחת לחבורה מפתח תקווה עם היציאה לפגרה.

הפועל אזור ומחנה יהודה נפרדו בתיקו 3-3, בית דגן וצעירי טירה בתיקו מאופס וחלוקת נקודות, גם המשחק בין גני תקווה לרמת ישראל לא הוכרע והסתיים בתיקו 1-1.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן