תמונת מצב: מ.ס עירוני כסייפה

נראה שעירוני כסייפה שוב הולכת לעונה לא פשוטה. המאמן דורון ממן רצה לעזוב מס׳ פעם וחזר בו, עוזר המאמן מור בן עמי עזב את הקבוצה וגם השוער רז רחמים, כאשר עירוני כסייפה סוגרת מחזור עשירי ויצאה לפגרה עם חמש נקודות בלבד בקופה והדרך בליגה עוד ארוכה

תמונת מצב: מ.ס עירוני כסייפה

[adrotate group="4"]

בעונה הקודמת עירוני כסייפה עשתה היסטוריה, כאשר הקבוצה הצליחה להבטיח הישארות לעונה נוספת בליגה כשעל צווארה מונח חרא של מינוס תשע נקודות, ובעונה של ארבע יורדות. אך אין ספק שהמאמץ והמשאבים שהושקעו במטרה להשאיר את הקבוצה בליגה השפיעו גם על העונה הנוכחית.

במועדון החתימו בעונה הקודמת לא מעט שחקנים שבעזרת חיבור נכון והרבה לב ונשמה הצליחו להשאיר את הקבוצה בליגה, לשם כך הקבוצה נאלצה להשתמש בתקציבים שקשורים גם לעונה הנוכחית ופתחה את העונה עם קשיים כלכלים שהשפיעו על ההחתמות ובניית הסגל.

המאמן דורון ממן שהשאיר את הקבוצה בליגה, ולצידו עוזר המאמן מור בן עמי ידעו שמצפה להם עונה לא פשוטה, ועקב החיבור למועדון וההצלחה בעונה הקודמת השניים החליטו להמשיך גם העונה. אך המשכורות איחרו לבוא והצמד רצה לעזוב את המועדון כמה וכמה פעמים.

במקום אותו ממן עלו שמות להחליפו כמו שמעון ביטון ורמי ג׳ורנו, דורון ממן החליט בסופו של דבר להישאר במועדון ובן עמי החליט שמספיק לו. מי שמעביר את האימונים כעת לצידו של ממן, הוא הבלם המנוסה של כסייפה ירדן מגידיש.

בפתיחת העונה הקבוצה החתימה את השוער רז רחמים, אך בסופו של דבר הוא החליט לעזוב את הקבוצה לאור העובדה שלא קיבל שכר.

בצד המקצועי, כסייפה ממוקמת במקום ה-14 בטבלה לצד בית״ר ת״א בת ים ושמשון כפר קאסם החלשות. היא רשמה עד כה ניצחון אחד, שתי תוצאות תיקו ושבעה הפסדים. ויש לה בקופה חמש נקודות בלבד.

ע״פ מקורות שהגיעו לאתר ״דריבל״ המועדון צפוי לקבל תקציב נוסף לקראת חודש דצמבר, ובמועדון מתכוונים להחתים שחקנים נוספים כשהמטרה המרכזית היא הישארות בליגה.

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן