קרדיט: קלנסווה מתכוננת לטייבה (צילום: חמודי זמירו באדיבות קלנסווה)

״אנחנו לא ניתן לקבוצה להפסיק פעילות וקלנסווה תישאר בליגה״

כך נמסר מהנהלת מועדון הכדורגל הפועל קלנסווה, וזאת אחרי שבוע לא שקט בשורות הקבוצה. כזכור, קלנסווה קיבלה במהלך השבוע האחרון הודעה על הפסקת פעילות בעקבות חובות של המועדון, שערער לבית הדין העליון וקיבל דחייה. המשחק מול טייבה יערך מחר (שני), ובמועדון עושים הכל על מנת למנוע את גזר הדין הקשה של הפסקת פעילות

קרדיט: קלנסווה מתכוננת לטייבה (צילום: חמודי זמירו באדיבות קלנסווה)

״אנחנו לא ניתן לקבוצה להפסיק פעילות וקלנסווה תישאר בליגה״

[adrotate group="4"]

הפועל קלנסווה רק עלתה לליגה א׳ צפון העונה וכבר מייצרת הרבה עניין. לצד חילופי מאמנים, שחרור שחקנים ופתיחת עונה מדשדשת עד לרגע הגעתו של אמיר כהן, הקבוצה קיבלה השבוע בשורה קשה מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל שהורה לקלנסווה על הפסקת פעילות מיידית.

הבשורה הקשה הגיעה בעקבות חובות שהצטברו מהעונה הקודמת, לטענתם גורם בהתאחדות קלנסווה קיבלה מס׳ התראות אך טרם הסדירה את החובות כלפי המאמנים הקודמים ליאור בן שושן וחיים סירוטקין כאשר הקבוצה חייבת כסף לשחקן גונן עידו וככל הנראה גם לשחקנים נוספים.

ההודעה על הפסקת הפעילות הייתה מיידית, אך הנהלת קלנסווה ערערה לבית הדין שנכון לעכשיו החליט לתת דחייה לאור העובדה שהדיון נערך ללא נוכחות של הקבוצה. כעת, המשחק מול טייבה במסגרת המחזור העשירי בליגה א׳ צפון, שהיה אמור להתקיים ביום שישי יערך מחר (שני), כאשר במועדון עובדים במרץ על מנת לפתור את עניין החובות כדי להימנע מפירוק.

תגובת מועדון הכדורגל הפועל קלנווסה: ״ההנהלה עושה ימים כלילות על מנת לדאוג להפעיל את הקבוצה ולשלם חובות.אנחנו לא ניתן לקבוצה להפסיק פעילות וקלנסווה תישאר בליגה״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן