עומדת במקום: מ.ס דימונה רשמה הפסד מאכזב מול הפועל הרצליה ששומרת על מקומה בצמרת

הקבוצה שנבנתה באחד מהתקציבים הגדולים בליגה מ.ס דימונה מדשדשת גם העונה תחת הובלתו של רומן זולו. הערב (חמישי) היא סגרה מחזור שלישי ברציפות ללא ניצחון וללא שער זכות, כשהיא רושמת הפסד שני ברציפות הפעם מול המוליכה המרשימה הפועל הרצליה משער של ירין מוגרבי בדקה ה-90. מ.ס דימונה שחולמת על עלייה רחוקה 11 נקודות מהמקום הראשון

עומדת במקום: מ.ס דימונה רשמה הפסד מאכזב מול הפועל הרצליה ששומרת על מקומה בצמרת

[adrotate group="4"]

מ.ס דימונה הצהירה מפתיחת העונה כי היא נבנתה במטרה לעלות ליגה, אבל כעת בסיום המחזור העשירי נראה שאין חדש תחת השמש ולמרות שהקבוצה שוב נבנתה באחד מהתקציבים הגבוהים בליגה שרובו המכריע מגיע מכספי ציבור. דימונה בנתה את אחד מהסגלים הטובים בליגה, ובכל זאת משהו שם לא מספיק מחובר היא שוב מדשדשת ומתקשה לייצר יציבות.

מ.ס דימונה פתחה את העונה עם ארבע תוצאות תיקו רצופות, אומנם ללא הפסדים אך הקבוצה של רומן זולו התקשתה לייצר ניצחונות. הם הגיעו לאחר מכן, במחזור החמישי על בית״ר ת״א בת ים המפורקת, ואז מהפך מאוד מרשים על בני אילת שבנויה ברובה משחקנים צעירים וניצחון נוסף על כסייפה החלשה.

אבל מול הקבוצות היותר חזקות בליגה דימונה שוב מדשדשת ולא מצליחה לבוא לידי ביטוי. לפני שלושה מחזורים היא סיימה בתיקו מאופס מול ירמיהו חולון, במחזור שעבר היא רשמה הפסד מול יבנה, כאשר הערב חמישי היא ספגה הפסד נוסף מול מוליכת הטבלה הפועל הרצליה שממשיכה לאותת לליגה תחת הובלתו של ארז בנודיס, זאת משער של ירין מוגרבי בדקה התשעים.

עד כה דימונה רשמה 3 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו ושני הפסדים, והיא רחוקה 11 נקודות מהמוליכה הפועל הרצליה כשבדימונה חולמים על עליית ליגה, אך נראה שגם העונה אין חדש תחת השמש ושוב נבנתה בדימונה קבוצה לא יציבה שבנויה ברובה על שחקנים מבחוץ כמעט ללא מקומיים.

בדימונה שאיפות לחוד ותוצאות לחוד ולמרות שהקבוצה ביצעה רכש מרשים מאוד, הסגל לא מצליח לבוא מספיק לידי ביטוי תחת הובלתו של זולו ועד כה ראינו שלמרות שיש בקבוצה שחקנים איכותיים היא לא מספיק מאורגנת על המגרש , אין שיטת משחק ואין מספיק מחץ כמצופה ממנה והיא תהיה חייבת לשפר את החלק ההתקפי שלה, כאשר היא לא מוצאת את השער שלושה מחזורים ברציפות ונראה שחלום העלייה הולך ומתרחק ממנה.

התקציב הגבוה שהושקע בדימונה לא מביא תוצאות כמצופה מה שהוביל למגמת שחרור שחקנים. לפני מס׳ ימים שוחררו מהקבוצה אוראל כהן וריאן אשמוז, שני שחקנים שהיו סביבם הרבה ציפיות עקב העבר שלהם בליגה הלאומית אבל השחקנים לא הצליחו לספק את התוצאה וככל הנראה דימונה צפוי לבצע שחרורים נוספים.

על פניו נראה שכל תהליך בניית הקבוצה היה לוקה בחסר, בעיקר שהקבוצה השקיעה בהחתמת של הרבה שחקנים שמשחקים בעמדת הקישורים ופחות בשחקנים שיכולים ויודעים לכבוש שערים, ואין ספק שאם דימונה רוצה להמשיך ולדבר על עליית ליגה היא תצטרף לנצל את הפגרה כדי לחשב מסלול מחדש כי ככה לא עולים ליגה.

 

 

 

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן