באפס תקציב: מ.ס באר שבע גברה על מכבי קריית גת 1-2

באפס תקציב אבל עם הרבה לב ונשמה, החבורה האטרקטיבית של רמי ג׳ורנו גברה 1-2 על מכבי קריית גת שנבנתה בתקציב גדול במטרה לעלות ליגה. מ.ס באר שבע ממשיכה להרשים כשהיא מובילה את טבלת הליגה עם 22 נקודות וממשיכה במסע העלייה המרשים שלה

באפס תקציב: מ.ס באר שבע גברה על מכבי קריית גת 1-2

[adrotate group="4"]

אומנם אנחנו רק במחזור ה-9 בליגה ג׳ דרום, אבל כבר אפשר לקבל תמונת מצב של הליגה כשחלק מהקבוצות עושות דרך נפלאה וצוברות נקודות בקצב.

הקבוצה המרשימה ביותר עד כה היא ללא ספק החבורה של רמי ג׳ורנו מ.ס באר שבע, שנבנתה באפס תקציב ביחס לקבוצות אחרות בליגה. אז נכון, למועדון אין תקציב גדול, אבל אין ספק שיש שם הרבה לב ונשמה ורמי ג׳ורנו אחד שמוביל את הקבוצה להישגים מפתיחת העונה.

במחזור האחרון, החבורה הצהובה שחורה גברה 1-2 על מכבי קריית גת, שנבנתה בתקציב גדול ומתמודדת על עליית ליגה. אחרי מחצית מאופסת ללא שערים, דור בנאים העלה את באר שבע ליתרון (60), שתי דקות לאחר מכן אייל דיין הכפיל.

מכבי קריית גת רק הצליחה לצמק בדקה ה-90 משער של אימרי בן סעדון, אבל זה לא הספיק לה מול החבורה האטרקטיבית והמגובשת של רמי ג׳ורנו.

בסיום המחזור ה-9 מ.ס באר שבע מובילה את טבלת הליגה עם 22 נקודות בקופה, כשהיא סוגרת מול קריית גת חמישה ניצחונות רצופים. עד כה היא רשמה שבעה ניצחונות, תיקו אחד והפסד אחד ולמרות שלקבוצה אין תקציב בבאר שבע חולמים לעשות סנסציה ולהבטיח בסיום העונה עלייה לליגה ב׳.

מצפה לקבוצה מאבק לא פשוט כאשר נושפות בעורפה קבוצות כמו : הפועל ערערה, שמשון אשקלון בית שמש, מעלה אדומים וקריית גת. וכבר במחזור הבא מצפה לה משוכה לא פשוטה בדמותה של שמשון אשקלון שעושה חיל בעונתה הראשונה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן