קרדיט: חגיגת שערים: צילום באדיבות יסמין תקשורת

חגיגת שערים: מכבי עירוני נתיבות גברה 1-4 על מ.כ ירושלים

לאחר פתיחת עונה צולעת, מצליחה מכבי עירוני נתיבות לחבר שלושה ניצחונות רצופים, כאשר האחרון היה השבוע, מול מ.כ ירושלים החזקה ועתירת התקציב. סתיו אלימלך, מאמן הקבוצה: "השחקנים באים לטרוף את הדשא, ולא משנה מי היריבה, מה מצב הדשא או מזג האוויר"

קרדיט: חגיגת שערים: צילום באדיבות יסמין תקשורת

חגיגת שערים: מכבי עירוני נתיבות גברה 1-4 על מ.כ ירושלים

[adrotate group="4"]

אמש (שלישי) מכבי עירוני נתיבות שיחקה מול הקבוצה שמתמודדת על עליית ליגה מירושלים. נתיבות הגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים , ואילו מ.כ ירושלים אחרי מצב רוח מעודד וזאת אחרי שפירקה 0-7 את בית״ר קריית גת.

מתחילת המשחק נתיבות באה בגישה של מלחמה על כל כדור. איש המשחק היה ללא ספק אופק אלימלך, בנו של מאמן הקבוצה, שהיה פשוט בכל מקום על המגרש. אופק בישל בכדור חופשי את השער הראשון לאור לוי כבר בדקה ה-15 למשחק. אלימלך הנהדר הוביל לפנדל שהביא את השער השני במשחק מרגליו של ירין אבוקסיס מהנקודה הלבנה בדקה ה-33.

במחצית השנייה אלימלך כבש את השלישי (53), ובישל את הרביעי לדביר נסימי (60). ירושלים רק הצליח לצמק (78) משער של עידן חג׳ג׳ , אבל זה לא הספיק לה מול נתיבות שרושמת ניצחון שלישי ברציפות וכעת בסיום המחזור ממוקמת במקום החמישי בטבלה.

נתיבות תפגוש ביום שישי את מ.כ שדרות שנמצאת במקום השני ועושה עונה נהדרת בהדרכתו של אבי פרץ. יש הקוראים למפגש הזה “דרבי”, עם היסטוריה של משחקים טובים.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן