קרדיט: ניצחון מרשים של נתיבות על מ.כ ירושלים (צילום: באדיבות דוברות מכבי עירוני נתיבות)

סיכום המחזור ה-11: ליגה ב׳ דרום ב׳

החורף הגיע והביא איתו מחזור כדורגל מטורף בליגה ב׳ דרום ב׳ ומבול של שערים. מכבי עירוני נתיבות ממשיכה במסלול הניצחונות אחרי שגברה על מ.כ ירושלים, מלאכי המושלמת פירקה את מכבי ב״ש, הפועל ירוחם רשמה ניצחון מוחץ על שדרות, רמלה ואשקלון שהתחזקה נפרדו בתיקו 2-2, חלוקת נקודות בין שגב שלם לגדרה. כל הפרטים בסיכום שלפניכם

קרדיט: ניצחון מרשים של נתיבות על מ.כ ירושלים (צילום: באדיבות דוברות מכבי עירוני נתיבות)

סיכום המחזור ה-11: ליגה ב׳ דרום ב׳

[adrotate group="4"]

מ.כ ירושלים הגיעה לנתיבות למפגש מסקרן ועם מצב רוח מרומם, זאת אחרי שפירקה במחזור הקודם את קריית גת, והקבוצה מהבירה רצתה להמשיך את המומנטום החיוב אבל לחבורה של סתיו אלימלך היו תוכניות אחרות. אור לוי, ירין אבוקסיס, אופק אלימלך ודביר נסימי היו אחראים על ארבע שערים ושלוש נקודות יוקרתיות, מ.כ ירושלים רק הצליחה לצמק אבל זה לא הספיק לה מול נתיבות שרושמת ניצחון שלישי ברציפות.

מכבי קריית מלאכי נותרה מושלמת, וממשיכה במומנטום החיובי עם ניצחון נהדר על מכבי ב״ש. יגל בלאיש העלה את הכתומים ליתרון, עומר זימרו הכפיל במחצית השנייה, הדר לוי הצטרף לחגיגה עם נגיחה מכדור שהגיע מהקרן ודיב פינטו סגר עניין עם הרביעי. הכתומים של יואל סויסה ממשיכים להוביל את צמרת הטבלה עם עשרה ניצחונות, תיקו אחד וללא הפסדים מפתיחת העונה בדרך לליגה א׳.

גם הפועל ירוחם חגגה במחזור הנוכחי על חשבונה של מכבי עירוני שדרות החלשה. אלירן וסקר, בן אבידן ואדיר פיטוסי עם צמד שערים העניקו ניצחון ושלוש נקודות חשובות להמשך הדרך עבור הירוחמים שחזרו למסלול הניצחונות אחרי תיקו עם נורדיה.

מ.ס רמלה והפועל אשקלון שביצעה לאחרונה מס׳ חיזוקים נפרדו בתיקו 2-2, חלוקת נקודות נוספת בין שגב שלום לעירוני גדרה.

בית״ר נורדיה- מ.ס שיכון המזרחי (19:30)

בית״ר עירוני קריית גת – מ.כ שדרות (20:00)

בני אשדוד- בני לוד (20:45)

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן