טענות קשות של אנשי קלנסווה כלפי צוות השיפוט במשחק מול רעננה

המחזור ה-9 בליגה א׳ צפון הפגיש בין הפועל רעננה לקלנסווה, כאשר המארחת רשמה ניצחון 0-3 , ובסיום המשחק אנשי קלנסווה הביעו טענות קשות כלפי צוות השיפוט ובעיקר מול הקוון בר שחרור. גורם בקלנסווה:״איגוד השופטים חייב לזהות שופטים שמהווים בעיות״, אמיר כהן:״ לא נראה לי הגיוני ששתי גולים שלנו נפסלים בטענת נבדל הזוי, ושתי גולים של רעננה מאושרים על אף שהובקעו בנבדל״

טענות קשות של אנשי קלנסווה כלפי צוות השיפוט במשחק מול רעננה

[adrotate group="4"]

הפועל רעננה ומאמנה החדש חיים לוי, רשמו ניצחון 0-3 אמש על הפועל קלנסווה. אך הניצחון לא היה האירוע המשמעותי במשחק, כאשר בסיומו אנשי קלנסווה הביעו טענות קשות כלפי צוות השיפוט בראשם הקוון בר שחרור, שלטענתם פסל שני שערים בטענת נבדל הזוי, ואישר שני שערים לרעננה שהובקעו בנבדל.

גורם בקלנסווה אמר בתגובה:” לא יעלה על הדעת שאיגוד השופטים מנסה בכח להפוך אדם ללא כישורים לשופט , בר שחרור גרם כמעט לאייל סגל לעזוב את הכדורגל הישראלי כאשר שפט במשחק נוער ליגת על את מכבי נתניה (אירוע מתוקשר) , בר שחרור שימש כשופט במשחק המפורסם של עירוני אשדוד בה מצא את עצמו השוער גל אנגלשטיין מורחק לתקופה ארוכה , איגוד השופטים חייב לזהות שופטים שמהווים “גורם לבעיות” ולהוקיע אותם מתוך איגוד השופטים ולא לעשות הסבה של תפקיד משופט מרכזי לקוון בגלל שהוא לא יוצלח”.

כמו כן היה ניתן לשמוע את מאמן קלנסווה, אמיר כהן לאחר המשחק מביע את כעסו על השיפוט:”קשה לשחק 14 נגד 11 , לא נראה לי הגיוני ששתי גולים שלנו נפסלים בטענת נבדל הזוי ושתי גולים של רעננה מאושרים על אף שהובקעו בנבדל. עם כל זאת אני מאחל בהצלחה לרעננה בהמשך הדרך,הם קבוצה מצויינת ואיכותית ואנחנו נתרכז בעצמנו,יש לנו קבוצה טובה שמסוגלת לנצח כל קבוצה בכל מגרש, נתכונן כראוי כבר למשחק הבא נגד טייבה ונבוא בשביל לקחת נקודות”.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן