ממשיכה במומנטום: מכבי יבנה גברה על מ.ס דימונה 0-2

החבורה הלוהטת של יוסי זוזוט, ממשיכה במומנטום החיובי והפעם על חשבונה של מ.ס דימונה, שהרבתה להחמיץ לאורך כל היריבות. רואי בן בסט וניב מזרחי העניקו ליבנה שלוש נקודות יקרות והיא סוגרת רצף של חמישה ניצחונות רצופים

ממשיכה במומנטום: מכבי יבנה גברה על מ.ס דימונה 0-2

[adrotate group="4"]

המחזור ה-9 בליגה א׳ דרום הפגיש בין שתי קבוצות עם הסגל המרשימים בליגה. מצד אחד החבורה של יוסי זוזוט שממשיכה להתחבר תוך כדי תנועה ומגיעה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, ומן העבר השני החבורה של רומן זולו שמגיעה אחרי תיקו מאופס עם ירמיהו חולון.

על כר הדשא ראינו שתי קבוצות איכותיות מאוד, אך כמעט ללא מצבים ממשים ואחרי מחצית מאוזנת ברובה המחצית היא הסתיימה בתיקו מאופס.למרות הסגל האיכותי של דימונה, זה לא הספיק לה מול יבנה ודימונה לא הצליחה לבוא מספיק לידי ביטוי.

במחצית השנייה דימונה הגיעה לכמה מצבים, ומי שרשם הופעה נהדרת בין קורות השער הוא שוערה של יבנה אופיר קרצו. בדקה ה-67 נפרץ הסכר, רואי בן בסט הצעיר שממשיך להרשים העלה את מכבי יבנה ליתרון אחרי שניצל טעות קשה בהגנת דימונה. לקראת הסיום הכושר גופני של דימונה עשה את שלו , השחקנים נראו עייפים והתקשו לייצר מצבים. עמוק בתוך תוספת הזמן ניב מזרחי שנכנס כמחליף סגר עניין עם השני במשחק.

מכבי יבנה ממשיכה להרשים עם ניצחון חמישי ברציפות, ואילו דימונה כבר מחזור שני ללא ניצחון.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן