קרדיט: עירוני מודיעין ושמשון כפר קאסם (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק של מודיעין)

ניצחון בכורה: עירוני מודיעין רשמה מהפך וניצחון בכורה 2-4 על שמשון כפר קאסם

קרב תחתית לוהט נערך אמש בין עירוני מודיעין לשמשון כפר קאסם, שהובילה פעמיים במשחק. אבל אז הגיע איילי חן ועם שלושער אדיר סידר לקבוצת עירוני מודיעין ניצחון בכורה בליגה. שמשון כפר קאסם תצטרך לעשות חישוב מסלול מחדש לקראת המשך העונה.

קרדיט: עירוני מודיעין ושמשון כפר קאסם (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק של מודיעין)

ניצחון בכורה: עירוני מודיעין רשמה מהפך וניצחון בכורה 2-4 על שמשון כפר קאסם

[adrotate group="4"]

המחזור השני בליגה א׳ דרום הפגיש בין שתי נועלות הטבלה של הליגה, עירוני מודיעין ושמשון כפר קאסם. שתי הקבוצות נמצאות במצב לא טוב וחייבות לאסוף נקודות במטרה להיחלץ מהתחתית הבוערת.

שמשון כפר קאסם פתחה טוב את המשחק וגם הייתה הראשונה לעלות ליתרון, וכבר בדקה העשירית חמאדה אגבריה העלה את קבוצתו ליתרון שנשמר עד להפסקת המחצית. לאורך כל החלק הראשון מודיעין הציגה יכולת מאכזבת והתקשתה לייצר מצבים.

במחצית השנייה מודיעין התעוררה מעט, ואוריאל פיניה (56) הצליח להשוות את התוצאה ולפתוח את המשחק. שמשון כפר קאסם לא וויתרה, ושוב החזירה את ההיתרון לשורותיה שלוש דקות לאחר מכן משער של מוחמד דוסקי.

למרות הפיגו, החבורה של שי מאור לא וויתרה ואז הגיע אילי חן שהתפוצץ על המגרש עם שלושער אדיר שהימם את שמשון כפר קאסם. כאשר בסיום נרשם מהפך 2-4 אדיר של מודיעין, וניצחון בכורה בליגה א׳.

לסיכום: עירוני מודיעין קיבלה קצת חמצן עם ניצחון הבכורה על כפר קאסם, אבל לעולה החדשה יש עוד הרבה עבודה לקראת המשך העונה. כפר קאסם שלא מזכירה ולו מעט את שמשון כפר קאסם מהעונה הקודמת, תצטרך לעשות חישוב מסלול מחדש כי עד כה הסגל של הקבוצה לא מספיק לליגה והיכולת מאכזבת מאוד.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן