לירן ביטון בתחזית ליגה א׳ דרום מחזור 8

השדרנית והעיתונאית לירן ביטון מתכוננת למחזור הבא בליגה א׳ דרום עם תחזית מסקרנת. לירן חושבת שהרצליה תגבר על בית״ר ת״א, שבקעת הירדן ומרמורק יפרדו בתיקו ושמודיעין תנצח את שמשון כפר קאסם. כל הפרטים בתחזית שלפניכם

לירן ביטון בתחזית ליגה א׳ דרום מחזור 8

[adrotate group="4"]

ליגה א׳ דרום מתקדמת בצעדי ענק לקראת המחזור הבא והשמיני במס׳. הוא התחיל עם תיקו 3-3 משוגע בין עירוני אשדוד לאילת שחזרה למשחק, וימשיך היום (ראשון) ומחר (שני) עם יתר המשחקים.

מכבי הרצליה- בית״ר ת״א בת ים

שתי קבוצות עם מאמנים מצויניים. אלעד בראון כבר שנה שנייה ברציפות בהרצליה ועושה שם עבודה נהדרת, לצד ארז בלפר שנחשב למאמן יסודי מאוד. בשקט ועם עבודה נכונה הרצליה מפלסת את דרכה תחת יריבתה העירונית בצמרת הטבלה, כשעד כה היא רשמה ארבעה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו וללא הפסדים בכלל. קבוצות שפוגשות את הרצליה צריכות להיזהר כי הקבוצה הזאת הוכיחה שהיא יודעת להוציא את המקסימום במשחקים. מולה בית״ר ת״א בת ים, לארז בלפר אין מספיק עם מה לעבוד בקבוצה, והוא מצליח להוציא מהקבוצה הזאת כמה שאפשר, ניצחונות עדין אין לה. הרצליה בבית תיקח שלוש נקודות חשובות..

הפועל בקעת הירדן- הפועל מרמורק 

הפועל בקעת הירדן שוב מוכיחה לנו שהיא הפתעת הליגה, עם תקציב לא גדול וללא שמות גדולים היא מצליחה לעשות עבודה נהדרת ולאסוף נקודות עד למקום הרביעי. בקעת הירדן זו קבוצה שבכל עונה מחדש לא עושה חיים קלים לליגה, והיא תפגוש את מרמורק הצעירה והאטרקטיבית של דוד מרטן, אחד המאמנים הטובים בליגה א׳ דרום. מרמורק מגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים ותרצה לשוב למסלול הניצחונות, המשחק יסתיים בתיקו.

מכבי שעריים – הפועל הרצליה

הפועל הרצליה רק עברה העונה למחוז הדרומי והיא מוכיחה לכל הליגה שכל מה שצריך זה תקציב לא גדול, מאמן מצוין ושחקנים צעירים ורעבים כדי לתפוס את המקום הראשון בטבלה וגם לשמור עליו. עד כה הרצליה עם חמישה ניצחונות, תוצאת תיקו אחת והפסד אחד ועם 16 נקודות בקופה, קצב צבירה יפה של נקודות וגם כדורגל איכותי מאוד. הרצליה תפגוש את מכבי שעריים שעדין לא הצליחה להתייצב מספיק העונה, והיא נמצאת בחלק התחתון של הטבלה והיא עדין צריכה להתחבר. שעריים מגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים, ובבית אל מול אוהדי הקבוצה היא תרצה לרשום ניצחון אבל הרצליה תיקח שלוש נקודות נוספות.

מ.ס דימונה- ירמיהו חולון

מ.ס דימונה התאוששה מפתיחת העונה הרעה שלה שהייתה מלאה בתוצאות תיקו רצופות והיא מתחילה להתייצב. טוב קרה לדימונה שהיא עפה בגביע מול עפולה, כי עכשיו היא תוכל להתרכז בליגה ולנסות להתמודד על עלייה. על הנייר לדימונה יש את הסגל הכי טוב בליגה, והיא תארח את ירמיהו חולון הצנועה שמצליחה לעשות תוצאות נחמדות העונה לא בתקציב גדול. על כר הדשא יהיה מפגש מסקרן ושתי הקבוצות יפרדו בתיקו וחלוקת נקודות.

הפועל כפר שלם- מ.ס עירוני כסייפה

כפר שלם נבנתה במטרה לעלות ליגה גם העונה, אך הקבוצה עדין לא התחברה מספיק וניתן להוציא מהסגל הזה הרבה יותר. כפר שלם ממוקמת במקום ה-6 בטבלה עם 13 נקודות בקופה, והיא תפגוש את כסייפה החלשה והמדשדשת מפתיחת העונה, בעיקר בגלל דברים שלא קשורים לכדורגל. בכסייפה לא משלמים משכורות, יש שביתות ולא מתקיימים אימונים וזה משפיע על הקבוצה. זו אמורה להיות משוכה פשוטה מאוד עבור הכפר, שאם יהיו חכים יקחו שלוש נקודות ואם יריבותיה בצמרת ימעדו זו הזדמנות מצוינת לכפר שלם להתקדם למעלה בטבלה.

עירוני מודיעין- שמשון כפר קאסם

קרב תחתית לוהט בין שתי נועלות הטבלה. עירונימודיעין רק עלתה לליגה א׳ דרום העונה,והקבוצה עדין לא מצליחה להתרומם. היא במקום הלפני אחרון בטבלה, כשמתחתיה שמשון כפר קאסם שלא מזכירה ולו במעט את כפר קאסם מהעונה הקודמת. כפר קאסם מציגה יכולת מאכזבת היא לא מצליחה לצבור נקודות ומתקשה להשתלב בליגה, ואין ספק שכעת גם עזיבתו של סיראז נאסר שהיה בורג מרכזי בקבוצה בשנים האחרונות תשפיע עליה. עירוני מודיעין תנצח.

שמשון ת״א – מכבי יבנה  

שמשון ת״א תנסה להתאושש מהפתיחה הלא מוצלחת שלה, אל מול מכבי יבנה אחת הקבוצות עם הסגל הכי טוב בליגה. שככל שתתחבר יותר גם תציג יכולת הרבה יותר טובה. בינתיים היא במקום השלישי בטבלה והיא יכולה להיות מרוצה ממנו , והיא מגיעה למשחק הזה אחרי שני ניצחונות רצופים והיא גם זו שתנצח את שמשון ת״א.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן