אש- דוד: אילת ואשדוד נפרדו בתיקו 3-3 משוגע

המחזור השמיני בליגה א׳ דרום, עוד לא הסתיים וכבר סיפק לנו את אחד המשחקים המרשימים שראינו מפתיחת העונה.עירוני אשדוד כבר הובילה על בני אילת 0-3, אבל אז הקבוצה הדרומית של גדי כרמלי חזרה למשחק עם שלושה שערים וחילצה תיקו ונקודה יוקרתית

אש- דוד: אילת ואשדוד נפרדו בתיקו 3-3 משוגע

[adrotate group="4"]

לא שקט לאחרונה בקבוצת האוהדים עירוני אשדוד, שהשקיעה רבות העונה וסימנה לעצמה מטרה לעלות לליגה הלאומית.על פניו נראה שהמטרה מתרחקת והצרות לא מפסיקות אצל הצהובים.

זה החל עם פתיחת עונה מדשדשת של הקבוצה, וזאת למרות שבנתה את אחד מהסגלים הטובים בליגה. והמשיך לתקיפת המאמן יוסי חכים, שלאחר מכן לא זכה לתמיכת הקהל מה שהביא אותו לקבל החלטה לעזוב את הקבוצה.

ביום שישי האחרון, במסגרת המחזור ה-8 בליגה א׳ דרום, עירוני אשדוד אירחה את בני אילת. על המגרש היה נראה כי אשדוד בדרך לניצחון ענק ולהנחיל תבוסה לקבוצה הצעירה מאילת, בעיקר שהצהובים מובילים 0-3, אבל אז אילת התעוררה לחיים וחזרה למשחק.

לגדי כרמלי ושחקני אילת הספיקו תשע דקות כדי לגרום לקרע עמוק בהנהלת אשדוד ואיבוד נקודות יקרות, וזאת לאחר שכבשו שלושה שערים והצליחו לחלץ תיקו ונקודה יקרה מאוד עבור אילת שרוצה להישאר בליגה.

אוהדי אשדוד נראו מתוסכלים ושריקות הבוז בסיום המשחק שהסתיים בחלוקת נקודות 3-3 נשמעו היטב בהנהלת אשדוד, שמבינה את המצב של הקבוצה ורוצה לעשות הכל כדי להתאושש מהמשבר בו עירוני אשדוד שרויה.

באשדוד עובדים סביב השעון למינוי מאמן כאשר השמות הבולטים שנמצאים על השולחן הם של אמיר כהן מאמנה המצליח של הפועל קלנסווה שהסיכויים שיעזוב את קבוצתו הצפונית קלושים מאוד. כמו כן, גם שמו של רוני אוואט המאמן האשדודי עלה, אך ע״פ מקורבים הוא סירב לקבל עליו את התפקיד.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן