ועד איגוד השופטים מבית ההסתדרות הלאומית ואיגוד השופטים בשורת הסכמות במטרה למנוע שביתה בכדורגל הישראלי

ביום ב׳ התקיימה פגישה בנוכחות נציגי וועד השופטים , ההסתדרות הלאומית, מנכ״ל איגוד השופטים יריב טפר ויו״ר האיגוד גיורא ענבר .בפגישה הושגו הסכמות במספר נושאים כדי למנוע שביתה של שופטי הכדורגל בישראל

ועד איגוד השופטים מבית ההסתדרות הלאומית ואיגוד השופטים בשורת הסכמות במטרה למנוע שביתה בכדורגל הישראלי

[adrotate group="4"]

לאור מקרי האלימות בליגות הנמוכות בתקופה האחרונה, וועדי שופטי הכדורגל בישראל פתח בסכסוך עבודה על מנת למגר את מקרי האלימות כלפי השופטים בכדורגל. היום (שני) התקיימה פגישה בין וועד השופטים , אנשי ההסתדרות מנכ״ל איגוד השופטים יריב טפר ויו״ר האיגוד גיורא ענבר. בין הצדדים הושגו הסכמות בנושאים הבאים:

1. התחייבות מנכ״ל האיגוד לטיפול בשינוי תקנון ההתאחדות לכדורגל בשתי נק׳ מרכזיות תוך שלושה חודשים :* הרחקה לצמיתות של שחקן שיורשע בפגיעה בשופט בנסיבות מחמירות .*עונש מינימאלי של הפחתת 3 נק לקבוצה על אחריות שילוחית במידה ושחקן קבוצתה יורשע בפגיעה בשופט בנסיבות מחמירות.

2. העלאת קמפיין משותף בנושא אלימות כלפי שופטים.

3. טפר יפנה בבקשה לתובע להגשת ערעור בפסקי הדין של קבוצות שהורשעו באלימות בשבוע האחרון .

4. בקשה לתיקון כתב האישום של קבוצת סיטי אשדוד המתקיים היום (ד׳)

כמו כן יור וועד איגוד השופטים משה בוחבוט הופיע בפני הועדה אשר תדון בנושא שינוי תקנון ההתאחדות והעביר סקירה על מצב האלימות במגרשים.

מוועד השופטים מבית ההסתדרות הלאומית נמסר: ״אנחנו שואפים לפעול בשיתוף פעולה עם איגוד השופטים במטרה לעצור את האלימות במגרשים, ההסכמות אליהן הגענו הן משמעותיות, אם ההתאחדות לכדורגל לא תעמוד בהן – נמשיך במאבק״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן