האפליקציה שמשגעת את מאמני הכדורגל בעולם

מאז מגפת הקורונה, מאמנים בארץ ובעולם ניסו למצוא פתרון כיצד להעביר אימונים מרחוק ואף לתת יחידות אימון נוספות לשחקנים שלהם ולקהל הרחב. אפליקציית פלייפורם מאפשרת למאמני הכדורגל לעלות בלחיצת כפתור את מערכי האימון שלהם וגם לייצר לעצמם מקור הכנסה נוסף. מאמני כדורגל? מאמני כושר הכדאי שתקראו את זה!

האפליקציה שמשגעת את מאמני הכדורגל בעולם

[adrotate group="4"]

מאמני כדורגל וכושר עוברים לאורך הקריירה לא מעט השתלמויות וצוברים עוד ידע, כשהמטרה המרכזית שלהם היא להעביר אותו הלאה. לא תמיד מאמנים מתקדמים מהר לקבוצות בוגרים, ויש לא מעט מאמנים שגם מבצעים אימונים אישיים.

אז נכון, אין כמו ליווי אישי וצמוד מקרוב של שחקן או מתאמן, אבל כמה פעמים עברה לכם בראש המחשבה, מה אם הייתי יכול להנגיש אימונים נוספים לשחקנים או המתאמנים שלי?

מעכשיו זה אפשרי! אני רוצה להכיר לכם את אפליקציית פלייפורם, פלטפורמת המאמנים הצומחת בעולם. פלייפורם מאפשרת לכם המאמנים לעלות את יחידות ומערכי האימון שלכם לאפליקציה בלחיצת כפתור ובליווי אישי, ובכך להנגיש לשחקנים והמתאמנים שלכם אימונים נוספים.

מעבר לכך, פלייפורם היא הזדמנות עסקית. תוכלו לייצר לעצמך מקור הכנסה כספית נוספת ולהגדיל את קהל המתאמנים שלכם, מעבר לאלו שאתם מאמנים פיזית.

מאז הקורונה מאמנים רבים חיפשו דרך להנגיש אימונים בצורה חכמה, נכונה שתקדם את המתאמנים ופלייפורם היא הפלטפורמה הטובה ביותר לכך. עשרות מאמנים בישראל כבר הצטרפו לפלייפורם הצטרפו גם אתם!

 

לפרטים נוספים ויצירת קשר לירן 0528302419

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן