מקרה אלימות נוסף כנגד שופט בליגה ג׳

האלימות כלפי שופטים בליגות הנמוכות עולה שלב, ושבוע אחרי שבועים אנחנו נחשפים לאירועים מכוערים. גם היום (שישי) קרה מקרה נוסף במשחק בין סיטי אשדוד לבית״ר יבנה. עדי ראייה שנכחו במקום טענו כי אחד מאנשי הנהלת אשדוד סטר לכאורה לעוזר השופט שעצר את המשחק, בוועד השופטים החליטו שעד להודעה חדשה לא ישלח צוות שיפוט למשחקים של סיטי אשדוד

מקרה אלימות נוסף כנגד שופט בליגה ג׳

[adrotate group="4"]

רק לאחרונה ועד שופטי הכדורגל וההסתדרות הלאומית הכריזו על סכסוך עבודה אל מול ההתאחדות לכדורגל. היום (שישי) התרחש מקרה אלימות נוסף כלפי צוות שיפוט. במשחק בין סיטי אשדוד לבית״ר יבנה שמשחקות בליגה ג׳.

גורמים שנכחו במקום מספרים כי אנשי אשדוד לכאורה לא היו מרוצים מהחלטות של צוות השיפוט וע״פ עדים שנכחו במקום, אחד מאנשי הנהלת סיטי אשדוד סטר לכאורה לעוזר השופט שהחליט לעצור את המשחק וירד לחדר ההלבשה.

בעקבות המקרה מנכ״ל ההסתדרות הלאומית אלי גל שלח מכתב למנכ״ל איגוד השופטים יריב טפר, ובו צוין מקרה האלימות ונשלחה בקשה לפעול מיידית כנגד מקרי האלימות. כשבימים אלו מתקיים סכסוך עבודה בגין אותם מקרי אלימות. כמו כן, צוות השיפוט מתכוון להגיש תלונה במשטרה.

מוועד השופטים נמסר בתגובה לאירוע אלימות נוסף בליגה ג: ״אנו מודיעים כי כל קבוצה שתהיה מעורבת באלימות כנגד שופט, לא ישלח צוות שיפוט לשפוט את משחקי הקבוצה הפוגעת עד לטיפול הולם והרחקת כלל הגורמים האלימים מהקבוצה הפוגעת.בהמשך להודעתנו זאת, עד להודעה חדשה לא יתייצבו שופטים למשחקיה של קבוצת אשדוד סיטי״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן