הסינדרלה מליגה ג׳: מ.כ צופי חיפה גברה על הפועל בועיינה בגביע המדינה

מפעל הגביע מרתק בכל עונה מחדש ומאפשר לנו להכתיר סינדרלות חדשות, בסיבוב ז׳ מי שזכתה לתואר סינדרלה היא מ.כ צופי חיפה , המועדון שהוקם לפני מ.ס חודשים בליגה ג׳ והצליח להמם את הפועל בועיינה. רוברט ארחיל העלה את חיפה ליתרון במחצית הראשונה, ושאדי חג׳וג׳ שלח את קבוצתו לסיבוב ח׳

הסינדרלה מליגה ג׳: מ.כ צופי חיפה גברה על הפועל בועיינה בגביע המדינה

[adrotate group="4"]

גביע המדינה בכדורגל מספק לנו תמיד רגעים קסומים וגם קבוצות שמצליחות לעשות סנסציה ולהתקדם בשלבים. אתמול (שלישי) זה קרה בועינה שאירחה את מ.כ צופי חיפה במסגרת סיבוב ז׳ בגביע המדינה.

מועדון הכדורגל צופי חיפה הוקם לפני מס׳ חודשים בודדים במהלך הקיץ האחרון, וזוהי עונתו הראשונה בכדורגל. המועדון משחק בליגה ג׳ שומרון וגם שם עושה חיל כאשר צופי חיפה נמצאת במקום הראשון בטבלת הליגה, מושלמת ללא הפסדים.

אתמול, הירוקים שחורים הגיעו דרוכים ומוכנים למפגש מול בועיינה שנמצאת שתי ליגות מעלייה ומשחקת בליגה א׳ צפון. המשחק נפתח בקצב טוב ובצורה מעניינת וכבר בדקות הראשונות ראינו שלבועיינה יש יריבה עיקשת. מי שנתן הופעה מעניינת הוא שוערה של צופי חיפה, בדקה ה-20 הצליח את קבוצתו משער בטוח.

בדקה ה-32 רוברט ארחיל הימם את המארחת לאחר שהעלה את קבוצתו ליתרון. ארחיל השלים סלאלום אדיר שאחריו שלח בעיטה לחיבורים ושלח את קבוצתו לחגוג יתרון 1-0.

צופי חיפה הצליחו לרדת להפסקת המחצית כשהם ביתרון, וחלק השני של המשחק הם סגרו עניין בדקה ה-68 כאשר שאדי חג׳וג׳ כבש את השני לאורחת ושלח אותה ישירות לסיבוב ח׳ בגביע המדינה , שם היא תהיה הנציגה היחידה מהליגה האחרונה בישראל ואף תוכל לפגוש קבוצות מליגת העל. הפועל בועיינה תצטרך להתרכז בליגה.

 

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן