קרדיט: התמונה באדיבות מועדון ספורט דימונה

מהפך אדיר: דימונה גברה 2-4 על בני אילת

אחרי שהוכתרה כמלכת התיקו מפתיחת העונה והצליחה לפרוץ את הסכר עם ניצחון על בית״ר ת״א בת ים, מ.ס דימונה של רומן זולו הוכיחה מול בני אילת בבית כי היא קבוצה אטרקטיבית עם הרבה אופי, וזאת אחרי שנקלעה לפיגור כפול ולבסוף רשמה מהפך וניצחון 2-4 מרשים

קרדיט: התמונה באדיבות מועדון ספורט דימונה

מהפך אדיר: דימונה גברה 2-4 על בני אילת

[adrotate group="4"]

המחזור השישי בליגה א׳ דרום הפגיש בין מ.ס דימונה של רומן זולו, לבין בני אילת הדרומית יותר של גדי כרמלי. שתי הקבוצות הגיעו למפגש הזה אחרי ניצחונות חשובים ורצו להמשיך את המומנטום החיובי.

עבור דימונה שהשיגה במחזור הקודם ניצחון ראשון , זה היה מומנטום חשוב להתחיל לייצר המשכיות, ולהוכיח לשאר הליגה שקשה לנצח אותה בבית. אילת רצתה להמשיך את המומנטום החיובי אחרי שפירקה את שמשון ת״א.

המחצית הראשונה הייתה דווקא של האורחים מאילת, דימונה לא הייתה מספיק במשחק ואילת הצליחה גם לתרגם את היכולת שלה לשער יתרון, אותו כבש בדקה ה-13 ינאי דוד האס של גדי כרמלי. בדקה ה-32 טעות אדירה של דימונה , עידן ניסמוב כבש שער עצמי ודימונה נקלעה לפיגור כפול, תוצאה שנשמרה עד לסיום המחצית הראשונה.

המחצית השנייה התחילה במעט גישושים ודימונה החלה להיכנס למשחק, ואם אילת חשבה שזו תהיה תוצאת המשחק אז ליוסף טוואבה היו תוכניות לגמרי. טוואבה אחד מההחתמות הטובות של דימונה העונה כבש שער מצמק בדקה ה-56, דקה לסיום התשעים הוא כבש את השוויון.

החבורה האטרקטיבית של רומן זולו לא הסתפקה בנקודה אחת, הראתה הרבה אופי. עמוק בתוך תוספת הזמן דניאל איבגי וגיל חדד סידרו לדימונה מהפך מהסרטים וניצחון שני ברציפות.

לסיכום: למ.ס דימונה יש את אחת מהסגלים הטובים בליגה, והדברים רק היום צריכים להתחבר. אחרי הניצחון על בית״ר ת״א דימונה קיבלה מעט חמצן מה שאפשר לה להוכיח לליגה שיהיה קשה לנצח אותה בבית. המשחק הזה התחלק לשתי מחציות שונות. כאשר המחצית הראשונה הייתה של אילת, והמחצית השנייה של דימונה שהוכיח הרבה אופי והקרבה וגם ידעה לקחת נקודות חשובות. מגיע שאפו גדול לגדי כרמלי והחבורה הצעירה שלו, שללא שמות גדולים אבל עם הרבה רעב ויכולת טובה הקבוצה מצליחה להשתלב יפה בליגה.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן