ירוחם פירקה את בני לוד, מ.כ שדרות ניצחה בדרבי השדרותי

חול המועד של חג הסוכות מספק לנו לא רק הנאה אלא גם רגעי כדורגל מסקרנים. אמש (שלישי) שוחק המחזור ה-6 בליגה ב׳ דרום ב׳ וסיפק לנו כמה תוצאות מעניינות להמשך הדרך. ירוחם ללא מוטי עטר ״המושעה״ פירקה את בני לוד, מ.כ שדרות ניצחה את מכבי עירוני שדרות בדרבי העירוני , מלאכי גברה על נתיבות ונורדיה וגדרה נפרדו בתיקו וחלוקת נקודות. כל הפרטים בסיכום שלפניכם!

ירוחם פירקה את בני לוד, מ.כ שדרות ניצחה בדרבי השדרותי

[adrotate group="4"]

 

שיכון המזרח ושגב שלום נפגשו למפגש מסקרן אי שם בראשון לציון בשעות הצהריים, כאשר בסיום ראינו תיקו 2-2 , חלוקת נקודות וארבעה שערים. אבו כף מוהנד ואבו סמיר עלא העלו את שגב שלום ליתרון כפול במחצית הראשונה, ושלחו את שיכון לעשות חושבים בחדר ההלבשה. כנראה שזה עבד, כי תוך חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה שיכון חזרה למשחק והצליחה להשוות. תוצאה שנשמרה עד לסיום. 

שני מפגשים נוספים הסתיימו בתיקו אמש, הראשון מביניהם הוא המפגש בין גדרה לבית״ר נורדיה, יוסי אברהם אל מול אהוד כחילה. ליאל ספורטס העלה את בית״ר נורדיה ליתרון, אך עשר דקות לסיום המשחק גדרה הצליחה לחלץ תיקו משער של עדן שעשע. נורדיה אחת מהקבוצות הטובות בליגה העונה עדין ללא הפסדים. גדרה שפתחה בצורה קטסטרופלית את הליגה, מתחילה להתחבר ולהשתלב. במשחק ראינו גם מורחקים סער קלדרון משורות גדרה ואורי פסו מנורדיה.

אוי למ.כ ירושלים, הקבוצה שסימנה מטרה לעלות ליגה אבל עדין לא החתימה מאמן ועלולה לשלם על כך ביוקר. ואחרי הניצחון על מכבי ציון שדרות החלשה במחזור הקודם , הגיע תיקו עם העולה החדשה מרמלה. אורי כהן העלה את האורחת ליתרון מהנקודה הלבנה, ואור אליהו השווה לפני תום המחצית הראשונה. שתי הקבוצות נפרדו בתיקו וחלוקת נקודות. רמלה יכולה להיות מרוצה, ירושלים שמכוונת לעלייה פחות.

שתי הקבוצות המסקרנות בליגה נתיבות וקריית מלאכי נפגשו אמש , למפגש שהסתיים בניצחון של הכתומים ממלאכי שמתחילים לאותת לליגה. נראה שהעונה במלאכי עובדים בשקט כדי להשיג את המטרה שהקבוצה חולמת עליה כבר שנים. הדר לוי וירין מכלוף העניק יתרון כפול למלאכי, נתיבות מצידה הצליחה רק לצמק אבל זה לא הספיק לה מול הכתומים שנמצאים בראש הטבלה עם 18 נקודות, ופתחו פער בצמרת של ארבע נקודות. 

הדרבי השדרותי הסתיים בניצחון שככל הנראה היה ברור לרובנו מראש, החבורה האטרקטיבית של אבי פרץ ממ.כ שדרות רקדה על המגרש הביתי מול מכבי עירוני שדרות ההמומה שהייתה עסוקה בלהתגונן. המפגש הסתיים בניצחון 3-1 למ.כ שדרות ולא היינו מתפלאים אם התוצאה גם הייתה גדולה יותר.

הפועל ירוחם לא השאירה אתמול לבני לוד מקום לספק, ארבעה שערים כבשה האורחת הירוחמית , כאשר הקבוצה מלוד הצלחה לרשום שער מצמק אחד. זהו ניצחון חשוב עבור האורחת שלעיתים עסוקה בהכל חוץ מכדורגל. לצד השעייתו של המאמן מוטי עטר, כשלא ברור מי יוביל את הקבוצה על הקווים העונה. לירוחם יש סגל איכותי ורק צריך לדעת להשתמש בו נכון.

במפגש נוסף שנערך אמש, מכבי ב״שׁ הצעירה והתוססת ניצחה את הפועל אשקלון בהפרש של שער אחד בלבד בניגוד לתבוסות הקודמות שרשמה האורחת.

 

 

 

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן