יכולת אישית או יכולת קבוצתית?

ליגה א׳ צפון היא ליגה מסקרנת שבכל מחזור מחדש מספקת לנו הרבה מפגשים מעניינים. בכל שבוע, המנהל המקצועי צחי נהרדע יבקר במגרש אחר בליגה הצפונית ויספק לנו את נקודת המבט שלו על הקבוצות. השבוע צחי בחר להתייחס למפגש בין הפועל רעננה לעירוני נשר

יכולת אישית או יכולת קבוצתית?

[adrotate group="4"]

ביום חמישי האחרון, במזג אוויר מצוין הפועל רעננה אירחה את נשר שהגיעה למשחק עם מאמן זמני, בעוד הפועל רעננה מציגה את הרכש ערן לוי.

בשורות רעננה ניתן לראות את סוללת הכוכבים הכוללת את אליאור סיידר , ישראל ראש , עומר בוארון והרכש האחרון שכבר הספיק לקבל את סרט הקפטן.

המעבר של ערן לוי מיפו לרעננה יצר הרבה עניין, ואני רוצה להתייחס אליו. עוד בתקופה שלוי חתם במרמורק, הוא לא תרם לקבוצה הרבה ואף גרם לקבוצה להיות מפוזרת. יפו אומנם עלתה כשלוי היה חלק מהקבוצה, אבל את רוב הנקודות יפו צברה כאשר ערן לוי היה מחוץ למגרש בגלל פציעה והפעם הוא מגיע לרעננה.

עד לדקה ה-40 שלוי נפצע, ומכאן נאחל לו רפואה שלמה. רעננה נראתה מאוד מפוזרת ושוב, ערן לוי עושה בלאגן במבנה של הקבוצה ומנסה להביא יכולות אישיות בלבד מה שמאפיין את השחקן הזה לאורך השנים למרות האיכויות שהוא מביא איתו.

מנגד בקבוצה הצנועה מנשר, אף כוכב , אף שם וקפטן אחד שיתן הכל על המגרש. גם כי הוא ווינר וגם כי האבא מהיציע משגיח שהילד יהיה מנהיג ומגיע לו סרט קפטן וזה יגל פרץ.

על המגרש , עמידה טקטית נכונה של נשר , קושי מצד רעננה לחדור ובכל פעם שנשר מרוויחה כדור יוצאת מסודר להתקפה ואף מאוד מסוכנת מול השער של רעננה

המסר שלי כאיש מקצוע , עדיף קבוצה עובדת וממושמעת מאשר סוללת כוכבים שעושה מה שבא לה.

המסר שלי לעידן בראון לקראת המשך העונה הוא עידן חבר יקר, ערן לוי לא יכול לעזור, אתה עולה ליגה בלעדיו.

ומכאן כבר בשלב הזה של העונה אני מרשה לעצמי לומר לרעננה ברכות על העלייה , הם סימנו מטרה , נעולים עליה ושום דבר לא יעזור או יפריע , רעננה תעלה בחזרה לליגה הלאומית, תגזרו ותשמרו מעכשיו!

חג סוכות שמח

צחי נהרדע- מנהל מקצועי

Subscribe
Notify of
1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments

ו מה לגבי נשר עם תמשיך ככה באותו צורת משחק ועם אנרגיות כאלה במשך כול העונה איפה היא תסיים לדעתך צחי נהרדע ?

1
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן