זלפה פירקה את קריית אתא/ביאליק, קלנסווה גברה על כפר כנא עם ניצחון בכורה

ליגה א׳ צפון במחזור החמישי סיפקה לנו תוצאות מעניינות ושערים מרהיבים כאשר קלנווסה של אמיר כהן רשמה ניצחון בכורה בליגה, איחוד בני שפרעם גברה על מכבי נוג׳ידאת, משחק שהופסק בתוספת הזמן עקב אלימות בין הקהלים וידוי אבנים, זלפה פירקה את מכבי קריית אתא/ ביאליק וצעירי טייבה וכפר כנא נפרדו בתיקו מאופס. כל הפרטים בסיכום שלפניכם

זלפה פירקה את קריית אתא/ביאליק, קלנסווה גברה על כפר כנא עם ניצחון בכורה

[adrotate group="4"]

הקבוצה של אסי אלימלך ממשיכה להרשים בליגה א׳ צפון, עם ניצחון על טמרה החלשה שממוקמת בתחתית הטבלה של הליגה. שער אחד הספיק לבאקה כדי לקחת שלוש נקודות חשובות וקבוצה שממוקמת במקום השני בטבלה עם שחקנים צעירים ואיכותיים ללא הפסדים מפתיחת העונה.

שאדי חמודה וקבוצתו רשמה ניצחון מרשים עם שלושה שערים שהוביל לשלוש נקודות שממקומות את הקבוצה במקום השמיני והמכובד. הפועל מגדל העמק אומנם חזרה פעמיים למשחק, אך גם רשמה הפסד רביעי ברציפות תצטרך להפיק לקחים מהמשחק.

במשחקים נוספים שנערכו במחזור הנוכחי שתי הקבוצות האיכותיות צעירי טייבה ומ.ס צעירי כפר כנא נפרדו בתיקו מאופס. קלנסווה של אמיר כהן השיגה ניצחון בכורה בליגה על חשבונה של הפועל כפר כנא, גם טירה של עבד טיטי שעדין לא החתימה מאמן חדש רשמה ניצחון על כאוכב.

התוצאה המסקרנת של המחזור הייתה של זלפה על קריית אתא ביאליק שפשוט התפרקה אל מול חניכיו של אחמד סבע. המפגש בין בני שפרעם למכבי נוגידאת הסתיים בניצחון 2-1 למארחת מנוג׳ידאת. המשחק הופסק בתוספת הזמן עקב ידוי אבנים וויכוח בין הקהלים.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן