קרדיט: קלנסוואה אחרי הפסד מאכזב (צילום: חמודי זמירו באדיבות מדיה קלנסווה)

אוי קלנסוואה אוי

אחרי פתיחת עונה מאכזבת של הקבוצה מליגה א׳ צפון וחילופי המאמנים. הקבוצה שרק עלתה לליגה א' צפון לא עושה מספיק התאמות ונראה שגם המאמן אמיר כהן תובע בתוך השלולית הזו. אמש (מוצ״ש) הקבוצה רשמה הפסד 3-1 מאכזב מול העולה הטרייה השנייה מכבי נוג׳ידאת

קרדיט: קלנסוואה אחרי הפסד מאכזב (צילום: חמודי זמירו באדיבות מדיה קלנסווה)

אוי קלנסוואה אוי

[adrotate group="4"]

הפועל קלנסווה אירחה  אמש (מוצ״ש) את מכבי נוג׳ידאת במסגרת המחזור הרביעי בליגה א׳ צפון. זה המחזור השני של המאמן אמיר כהן על הקווים, זאת אחרי שהקבוצה חילצה תיקו במחזור הקודם וקיוותה לקחת שלוש נקודות מול העולה הטרייה השנייה מנוג׳ידאת.

מפתיחת המשחק קלנסווה הייתה עדיפה באחזקת כדור, אבל זה לא עזר לקבוצה שלא התאימה את עצמה מספיק לליגה וליריבה שמולה. בדקה ה-45 המשחק של קלנסווה הסתבך, איתמר הופמן עם פנדל חסר אחריות ומשם המשחק של קלנסווה נגמר.

מנגד נוג׳ידאת הגיעה מוכנה. בסופו של דבר ראינו פחות כדורגל , המון אגרסיביות ועמאר אלדדא אחד שכבש נגד מאמנו הקודם שלושער.

עמאר אלדדא ואמיר כהן זה רומן עוד מכסייפה , בעונה הנוכחית כהן ניסה לקחת את עמאר לטירה ורק משא ומתן כספי הרחיק את אלדדא צפונה לנוג׳ידאת שם הוא פורע שטרות וכובש מפתיחת העונה חמישה גולים. אמש אלדדא הוביל את נוג׳ידאת לניצחון על קלנסווה, שתצטרך לעשות בדק בית והתאמות לקראת המשך העונה.

לסיכום: עיסא נוג׳ידאת מכיר את ליגה א׳ צפון מקרוב ובנה קבוצה איכותית שאם תמשיך בדרך הזאת היא תתקע יתד בליגה. מנגד, אם אמיר כהן וקלנסווה רוצים לדבר על פלייאוף עליון ולתקוע יתד בליגה, כהן יצטרך לעשות חישוב מסלול מחדש בנוגע לסגל ובמידת הצורך גם לשחרר שחקנים. כי אם נסתכל על הסגל הנוכחי של קלנסווה יש לא מעט שחקנים שלא מתאימים לליגה א׳. כהן יצטרך לספק גם תוצאות, וכידוע הסבלנות בקבוצות המגזר לא רבה וכהן עלול למצוא את מקומו בסלון ביתו

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן