קרדיט: הקבוצות בפתיחת המשחק

מלכת התיקו: דימונה סיימה בתיקו 1-1 מול הפועל מרמורק

עוד חוזר הניגיון של מ.ס דימונה הקבוצה שנבנתה בתקציב הכי גדול בליגה א׳ דרום, סופרת תיקו רביעי ברציפות וזאת אחרי שהקבוצה הובילה במהלך המשחק משער של גיל חדד ואף שלטה ברובו. מרמורק הציגה הנעת כדור טובה, חיבור על המגרש וגם הצליחה להשוות משער בניגעה של דני רוזנבליט. תיקו שכולו הפסד לדימונה, תיקו כשכולו ניצחון למרמורק

קרדיט: הקבוצות בפתיחת המשחק

מלכת התיקו: דימונה סיימה בתיקו 1-1 מול הפועל מרמורק

[adrotate group="4"]

המחזור הרביעי בליגה א׳ דרום נפתח היום (חמישי) ובו מ.ס דימונה אירחה את הפועל מרמורק למפגש מסקרן. דימונה הגיעה אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות ורצתה לפרוץ את הסכר ולרשום ניצחון ראשון , היא הגיעה ללא משה אסולין הקפטן הפצוע שהוא שחקן משמעותי מאוד לקבוצה.

המשחק נפתח בקצב טוב מצד שתי הקבוצות, אבל דימונה שיחקה בהיסוס ובחוסר תיאום לא ברור מדוע, משום שהקבוצה שלטה הרבה יותר בכדור במהלך המשחק ויש לה שחקנים הרבה יותר מנוסים מהיריבה. ככל שחלפו הדקות השער היה באוויר ודימונה הייתה קרובה לעלות ליתרון, אך דווקא מרמורק התחילה להיכנס למשחק והגיעה לכמה מצבים.

אחרי 32 דקות זה הגיע, דימונה עלתה ליתרון משער נהדר של גיל חדד, אחד מהשחקנים הטובים שהגיעו לדימונה העונה. חדד כבש ורץ לחגוג עם הקהל, מרגע השער מרמורק הורידה הילוך ודימונה המשיכה לתקוף ואף הייתה יכולה להגדיל את ההיתרון.

המחצית השנייה הייתה טובה יותר וראינו שתי קבוצות שנלחמות על המגרש. דימונה לא הצליחה לשמור על התוצאה וספגה שער שוויון בדקה ה-64 אותו כבש דני רוזנבליט הנהדר בנגיעה. עם כניסתו של הרכש החדש עמרן אלקרנוואי הוא הביא רוח חדשה לדימונה והגיע למצב נהדר שבו היה יכול להחזיר את ההיתרון , אך נדב מדינה שלקח הצלות בטוחות במהלך המשחק היה במקום.

לקראת הסיום מרמורק הייתה קרובה למהפך אך החמיצה וראינו חלוק נקודות שמשקפת את המשחק. עבור דימונה תיקו שכולו הפסד, עבור מרמורק תיקו שכולו ניצחון.

רומן זולו בתגובה:״זה סיפור חיינו העונה, קבוצות חוגגות מולנו בתיקו. אני חושב שיש פה קבוצה מצוינת אנחנו רק צריכים את הניצחון הראשון ואני בטוח שנרוץ חזק למעלה״

לסיכום: למ.ס דימונה יש סגל איכותי מאוד, יוסף טוואבה מציג יכולת טובה ושחקן מהיר מאוד, שי בוזנח הצטיין על המגרש ואבי מלכה ניהל את המשחק מהחלק האחורי, גם הרכש החדש עמרן אלקרנוואי הציג יכולת נהדרת אחרי שנכנסת כחילוף. ובכל זאת , הקבוצה שנבנתה במליונים אל מול הקבוצה הצנועה ממרמורק שבנויה ברובה על שחקנים צעירים ואיכותיים כאשר על המגרש הצטיינו הבלם אלעד אשרם, כובש השער דני רוזנבליט וענר שכטר.

דימונה לא מספיק מתואמת על המגרש והיא משחקת בחוסר ביטחון וחבל כי אם היה לה מספיק מחץ היא הייתה רושמת ניצחון ראשון לעונה הזאת. מנגד, מרמורק עם הנעת כדור טובה וחיבור בעיקר כי הקבוצה שמרה על השלד שלה בעונה הקודמת יכולה להיות מרוצה מהתיקו בעיקר שדימונה ידועה כקבוצה ביתית מאוד.

דימונה חייבת לשפר את היכולת ואולי לשקול שיטת משחק אחרת אחרי ארבע תוצאות תיקו מפתיחת העונה, אחרת הקהל המקומי יתחיל לאבד סבלנות בעיקר בגלל התקציב שהושקע בקבוצה שעדין לא מצליחה לרשום ניצחונות.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן