קרדיט: C7863E43-25F8-4886-82A1-017AE4C56C14

בית דגן מחכה להפועל לוד

ליגה ב׳ דרום א׳ רק נפתחה ואנחנו כבר מקבלים משחק עונה במסגרת המחזור ה-4 בליגה. בית דגן של שוקי סידס תארח את הגלאקטיקוס של מלוד. על כר הדשא צפוי קרב מסקרן במיוחד, כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת המפגש

קרדיט: C7863E43-25F8-4886-82A1-017AE4C56C14

בית דגן מחכה להפועל לוד

[adrotate group="4"]

בכל עונה מחדש ליגה ב׳ דרום א׳ היא אחת מהליגות המסקרנות שיש, וגם העונה מצפים לנו מפגשים מסקרנים בין הקבוצות ומאבק פלייאוף עליון ועליית ליגה בין כמה קבוצות שיתנו את הטון העונה.

המחזור הרביעי בליגה שישוחק מחר (שישי) כבר מספק לנו משחק עונה עם משמעות רבה בין שתי קבוצות איכותיות שצפויות להתמודד על עליית ליגה. מצד אחד עירוני בית דגן, שבכל עונה מחדש היא אחת מהקבוצות המובילות בליגה. מצד שני הפועל לוד, שהצטרףפה למחוז העונה ובנתה קבוצת גלאקטיקוס כשהמטרה ברורה והיא להעפיל לליגה א׳.

עירוני בית דגן

הקבוצה המקומית מבית דגן, היא ללא ספק אחת מהקבוצות עם הניהול הטוב ביותר בליגה ב׳ וזה מה שגורם להרבה שחקנים לרצות להגיע ולשחק במועדון המשפחתי הזה. בעונה הקודמת הקבוצה סיימה במקום השני בליגה הסדירה ובמקום השני בפלייאוף כשהיא הייתה מרחק של משחק מעליית ליגה.

כעת, בית דגן ממוקמת במקום השלישי בטבלה עם 7 נקודות בקופה אחרי שני ניצחונות ותיקו אחד. החבורה של שוקי סידס תקווה להשאיר את הנקודות בבית מול הפועל לוד.גם העונה בנו בבית דגן את אחת מהקבוצות האיכותיות בליגה, כאשר הקבוצה שמרה על השלד מהעונה הקודמת לצד כמה חיזוקים מעניינים.

על הקווים שוקי סידס, שהוביל את הקבוצה גם בעונה הקודמת. ובין ההחתמות שראינו העונה הגיע החלוץ עדן שרם ששיחק בעבר בליגת העל ובליגה הלאומית, גל אנגלשטיין השוער המנוסה, דור בן לולו המנוסה , ארנון טמיר ששיחק בעבר בליגה א׳ ונחשב לשחקן עתיר ניסיון ליגות הנמוכות לצד שחקנים צעירים ורעבים שעושים עבודה נהדרת על המגרש.

הפועל לוד

הקבוצה של אופיר רגב שחולמת על עליית ליגה, הייתה גם היא קרובה גם היא מרחק נגיעה מעליית ליגה. העונה הקבוצה ביקשה לעבור למחוז השני והיא משחקת בליגה ב׳ דרום א׳ שהיא קשה לא פחות. גם העונה הקבוצה העמידה תקציב ראוי ובנתה קבוצת גלאקטיקוס כשהמטרה ברורה והיא עליית ליגה.

הקבוצה פתחה את העונה על הקווים עם המאמן סרג׳יו חאוול, וכבר הספיקה להחליף מאמן ולהחתים את אורי קרגולה המאמן שהפך לסוכן וחזר לקווים בלוד הוא צפוי לשמש כמנהל מקצועי. לוד נמצאת כעת במקום ה-4 בטבלת ליגה ב׳ דרום א׳ עם שני ניצחונות והפסד אחד כאשר יש לה 6 נקודות בקופה. היא תקווה לרשום ניצחון מול בית דגן שנחשבת לקבוצה איכותית וביתית.

ללוד יש סגל רחב מאוד עם שחקנים איכותיים ומנוסים כמו בן בנימין ששיחק בליגה הלאומית, ערן זגר אחד השחקנים המשמעותיים בסגל של לוד, גיל נחום שעלה ליגה בעונה הקודמת עם קלנסווה, פיני מתנה שיודע לספק מספרים, גל פורת המנוסה וגמליאל פרץ קבלן העליות לצד סגל איכותיי מאוד.

המשחק יערך ביום שישי 30/9/22 בשעה 15:00 במגרש בבית דגן!

 

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן